کد خبر: 1226503
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی تحولات بنیادین مقاومت‌ها و مخالفت‌هایی را هم به دنبال خواهد داشت، گفت: در بحث قرارداد‌هایی که با چین به منظور تامین واگن و اتوبوس منعقد شده نیز مخالفانی وجود دارد، از مافیای خودرو گرفته تا مغرضانی که منافعشان درگیر است.

جوان آنلاین: مهدی بابایی در راستای اینکه برخی از اعضای شورای شهر جلسه علنی صحن امروز را به منظور از حد نصاب خارج کردن و عدم رسمیت آن ترک کردند، گفت: من قائل به تخلف نیستم و برای ورود اولین واگن‌ها و اتوبوس‌ها که به منظور رفاه شهروندان و ساماندهی حمل‌ونقل در نظر گرفته شده است لحظه‌شماری می‌کنم.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه برخی تحولات بنیادین مقاومت‌ها و مخالفت‌هایی را هم به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: در بحث قرارداد‌هایی که با چین به منظور تامین واگن و اتوبوس منعقد شده نیز مخالفانی وجود دارد، از مافیای خودرو گرفته تا مغرضانی که منافعشان درگیر است و رغبتی برای پیشرفت و توسعه شهر و کشور ندارند مشکلاتی را در این مسیر ایجاد می‌کنند.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه نباید ناامیدی و یاس را در دل مردم ایجاد کنیم، ادامه داد: امیدواریم با ورود هرچه سریع‌تر اتوبوس و واگن‌ها جوابی دندان‌شکن به آن‌هایی باشد که با اخبار کذب در دل مردم ناامیدی ایجاد می‌کنند.

بابایی به اخبار خوبی که در جلسه امروز از سوی شهردار تهران و معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران ارائه شد اشاره کرد و افزود: به روز‌های ورود واگن‌ها و اتوبوس‌ها نزدیک می‌شویم و چیزی تا موعد رونمایی از آن‌ها باقی نمانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار