کد خبر: 932079
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
دبیر ستاد تنظیم بازار استان اعلام کرد:
دبیر ستاد تنظیم بازار و رئیس جهادکشاورزی استان سمنان با اشاره به تصمیم شورای آرد و نان این استان در خصوص افزایش نرخ انواع نان در این استان گفت: هفته آینده نان با نرخ جدید در استان سمنان عرضه می‌شود .

سید حسن میرعماد با اشاره به برگزاری جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مطرح شد افزایش قیمت نان بود که از سوی کمیسیون آرد و نان استان به ستاد تنظیم بازارعرضه شد .

وی گفت: بر این اساس و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان مقررشد تا از هفته آینده نان به نرخ جدید در سطح استان عرضه شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و دبیر ستاد تنظیم بازار اضافه کرد: بر اساس این مصوبه قیمت نان بربری از روز شنبه از 425 به 500 تومان می‌رسد ضمن اینکه وزن چانه نیز از 480 به 515 گرم افزایش می‌یابد .

میرعماد اضافه کرد: همچنین نان تافتون از قیمت 300 تومان با وزن چانه 325 گرم به قیمت 350 تومان و وزن چانه نان نیز 445 گرم افزایش می‌یابد .

وی با اشاره به میزان قیمت نان لواش نیز گفت: بر اساس این مصوبه قیمت نان لواش از 165 تومان به 200 تومان افزایش یافته و وزن چانه آن نیز از 190 گرم به 210 گرم افزایش می‌یابد .

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه این افزایش قیمت از روز شنبه در سطح استان اجرایی می‌شود افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز نظارت کافی را خواهند داشت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار