کد خبر: 927115
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اختلاس‌گران بدون اغماض انجام شود.
به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر یک‌شنبه در همایش ارتقای سلامت اجتماعی و اداری در سایه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و همه مسئولان باید در راستای ارائه خدمات مناسب حرکت کنند.

وی برخورد با متخلفان و اختلاسگران را مهم‌ترین نهی از منکر دانست و ادامه داد: کسانی که ناجوانمردانه اختلاس می‌کنند به خون شهدا خیانت می‌کنند و باید بدون اغماض با آن‌ها برخورد شود. رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه تفاوتی بین اینکه چه کسی اختلاس کرده وجود ندارد، اضافه کرد: باید بدون تفاوت با همه افرادی که در مسیر فساد اقتصادی حرکت می‌کنند برخورد قاطع شود. وی اتحاد و همدلی را نیاز مبرم این روز‌های کشور دانست و ادامه داد: با تمام قدرت و توان به پیروی از رهبر معظم انقلاب از دولت دفاع شده است ولی در کنار آن سؤال و نقد از رئیس‌جمهور و دولت نیز بدون کینه‌ورزی انجام می‌شود. حاجی‌بابایی با بیان اینکه سؤال از رئیس‌جمهور با پرهیز از حاشیه و درگیری انجام شده است، خاطرنشان کرد: مجلس، دولت و دستگاه قضا باید پاسخگویی شرایط کنونی کشور باشند و نباید این پاسخگویی به رهبر معظم انقلاب کشانده شود.

وی با بیان اینکه نسخه تیم اقتصادی رئیس‌جمهور شفا‌بخش نبوده و شاهد ضعف در این زمینه هستیم، افزود: مسئولیت سپاری به ریاست کنار گذاشته شده بانک مرکزی به منزله پاشیدن نمک روی زخم مردم است. رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه بر اثر سوء مدیریت‌ها شاهد مشکلاتی در کشور هستیم، ادامه داد: هنوز دو ماه از پرداخت دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دولتی نگذشته بود که ۳۳ میلیارد دلار ثبت سفارش کالا شد که همه ۳۳ میلیارد دلار را برخی سودجویان برده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار