کد خبر: 926155
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
به منظور احترام به حقوق شهروندی؛
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از این پس کشیدن قلیان در پارک ها ممنوع خواهد بود.

پیمان بضاعتی پور گفت: به منظور استفاده بهینه و سالم خانواده‌ها از پارک‌ها و مراکز تفریحی طی هماهنگی‌های به عمل آمده، طرح ممنوعیت استعمال قلیان و حضور حیوانات خانگی در پارک‌ها ی شهر کرج به مرحله اجرا در آمده است.

این مسئول با بیان این که برای جلوگیری از استعمال قلیان در پارک ها با یک شرکت پیمانکار قرارداد منعقد کرده ایم، ادامه داد: استعمال قلیان و مزاحمت های احتمالی توسط این شرکت رصد شده چرا که به دنبال آن هستیم تا محیطی آرام را برای شهروندان فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه ورود حیوانات خانگی  به پارک ها نیز ممنوع است، تصریح کرد: از ابتدای فصل گذشته این موضوع در دستور کار سازمان قرارگرفته و در مرحله بعد سعی شده با فرهنگ سازی اثرات این رفتار غیر فرهنگی را کاهش دهیم. هم اکنون به شکل چشمگیری این موضوع کاهش پیدا کرده و در ماه های آینده به شکل جدی تر با این موضوع برخورد می شود تا  رضایت اکثریت شهروندان جلب و آزردگی خاطر آن ها در این خصوص رفع شود.

بضاعتی پور با توضیح اینکه ورود حیوانات خانگی علاوه بر سلب آسایش و امنیت روانی شهروندان به موضوع سلامت و بهداشت نیز مربوط می شود، ادامه داد: فضولات حیوانات و تماس کودکان حین بازی با آن ها موجب کاهش بهداشت محیط های بازی می شود و نیاز است تا سلامت و بهداشت کودکان در تمامی پارک های سطح کرج تامین شود.

به گفته سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ در ورودی تمامی پارک ها ممنوعیت ورود حیوانات و استعمال قلیان از طریق تابلوهای راهنما به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
1
انشالله توی کل کشور ممنوع شود . خسته شدیم . ما از دست قلیان نمی توینم تفریح و گردش توی پارک ها بریم . خیلی بوی تعفن انگیزی دارد . و خیلی اذیت کننده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار