کد خبر: 919093
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
رییس کمیته مسابقات تیراندازی با کمان کشور از معرفی برترین کمانداران رقابت‌های رده‌بندی کشوری در مهدیشهر استان سمنان خبرداد.

محبوبه شهریاری بااعلام این خبر اظهار کرد: مرحله سوم رقابت‌های رده‌بندی کشوری تیراندازی با کمان در رشته‌های کامپوند و ریکرو زنان و مردان روز جمعه در مجموعه ورزشی آزادی مهدیشهر با معرفی برترین کمانداران پایان یافت .

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها 162 کماندار زن و مرد در روزهای چهارم و پنجم مرداد از استان‌‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، تهران، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، کرمان، کیش، همدان، مازندران، گلستان و یزد در رشته های ریکرو و کامپوند با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رییس کمیته مسابقات تیراندازی با کمان کشور خاطرنشان کرد: مسابقات رنکینگ‌ تیراندازی با کمان رشته ریکرو‌ روز پنجشنبه و رشته کامپوند عصر دیروز جمعه با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
وی گفت: در مسابقات تیراندازی با کمان رشته ریکرو در بخش زنان، ملیکا عبدالکریمی از کیش بر سکوی قهرمانی ایستاد، سمانه رمضان پور و مبینا فلاح هر دو از یزد به ترتیب عناوین دوم تا سوم را کسب کردند.
شهریاری افزود: در بخش مردان این رشته، حسن دلشاد از تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد و محمد ربانی از خراسان شمالی و میلاد وزیری از آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: در پایان رقابت های تیراندازی با کمان رشته کامپوند در بخش زنان، سارا تبیان از بوشهر، نازنین بخت پور از البرز و شیوا بختیاری از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند. در همین رشته و در بخش مردان نیز پس از جابر خوش گز از البرز که عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیر محمد قربان زاده از مازندران و محمد معدن دار از قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
شهریاری گفت: 10 داور فدراسیون تیراندازی با کمان و سه داور از استان سمنان، قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده داشتند.
وی سطح کیفی این مسابقات را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: برخی از بازیکنان شرکت کننده این مسابقات، اعضای اعزامی تیم ملی به بازی‌های آسیایی 2018 که از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود، بودند که همین بر کیفیت بالای مسابقات امسال افزود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار