کد خبر: 898760
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
استاندار البرز:
استاندار البرز با اعلام اینکه سال ۹۷، سال روستاهای عاری از بیکار در البرز است،گفت: با امکانات مناسب و طرح های حمایتی در روستاها، شاهد آغاز فرآیند مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاها هستیم.

دکتر محمدعلی نجفی در جریان بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر، درتشریح اقدامات انجام شده استان در توسعه مناطق روستایی گفت: طی چند ماه اخیر تحرک و پویایی ویژه ای در روستاهای البرز به جریان افتاده و شاهد تولید و کارآفرینی روستایی رونق گرفته است.

وی افزود: این پویایی در بخش های مرتبط با حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری و باغداری و تولیدات روستایی وجود دارد.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه با معاونت امور روستای ریاست جمهوری نیز اعلام کردیم بنا را بر این گذاشتیم که سال ۹۷ تمام روستاهای البرز عاری از بیکار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در تلاش مضاعف برای ایجاد ظرفیت اشتغال در روستاها هستیم، افزود: البته شرایط مهاجر پذیری البرز نیز موقعیت این استان را متفاوت تر ساخته است.

نجفی افزود: با امکانات خوب و شور و نشاطی که در بحث اشتغال روستایی ایجاد شده به شرایط مطلوبی دست پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اخیرا در جریان سفر اخیر به روستاهای ساوجبلاغ از جمله، ولیان نیز شاهد مهاجرت معکوس در البرز هستیم و این امر نیز خود بیانگر آن است که امکانات مناسب در روستاها ایجاد شده است.

 

فرزند روستا هم نیاز به شغل دارد،شرایط را فراهم می کنیم

 

 وی همچنین با بیان اینکه طرح های روستایی متعددی در دست اجرا داریم،افزود: به این مهم هم توجه داریم که فرزند روستایی نیاز به کار دارد، بنابراین در طرح های روستایی،اشتغال جوانان ساکن در روستا را نیز مورد توجه قرار داده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار