کد خبر: 898759
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
رئیس سازمان آرامستان های کرج خبرداد
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج گفت: اقدامات مناسبی برای پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در آرامستان ها صورت گرفته است و از آمادگی کامل برخورداریم.

حمیدرضا عسگری گفت: جلسات مختلفی در خصوص پنج‌شنبه آخر سال و حضور مردم در آرامستان های استان البرز با ارگان‌های مختلف برگزار کردیم و امیدواریم که بتوانیم شرایط خوبی را برای زائران فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال زمان تحویل سال چند روزی با پنجشنبه آخر سال فاصله دارد احتمال می‌رود که جمعه شلوغی نیز شاهد باشیم که به همین جهت تدابیر خوبی را برای این دو روز اندیشیده‌ایم.

رئیس سازمان آرامستان های استان البرز گفت: از شهروندان محترم خواهش می‌کنیم که حضورشان در آرامستان ها را به زمان‌های پیک ترافیک اختصاص ندهند تا شاهد ایجاد ترافیک سنگین و اتلاف وقت شهروندان نباشیم.

عسگری در رابطه با آرامستان بهشت سکینه گفت: با توجه به این‌که آرامستان بهشت سکینه در محور اتوبان قرار دارد از شهروندان تقاضا می‌کنیم که در ساعات ابتدایی روز جهت زیارت مراجعه کنند تا بار ترافیکی کمتری ایجاد شود و موجب اتلاف وقت شهروندان نشود.

وی در پایان گفت: امروز نیز تمامی کارکنان آرامستان ها به‌صورت آماده‌باش حضور داشتند و تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب در پنجشنبه و جمعه آخر سال خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار