کد خبر: 898213
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
بیست و دومین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز به میزبانی اداره کل ارتباطات و امور بین المللی شهرداری کرج برگزار شد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در بیست و دومین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز با اشاره به نقش غیر قابل انکار رسانه در توسعه یافتگی جوامع، افزود: رسانه بعنوان رکن چهارم توسعه نقش مهمی در ارتقاء سطح فرهنگ و دانش عمومی جوامع دارد.
سید علیرضا موسوی با بیان این که رسانه مانند هر ابزارِ دیگری می‌تواند کارکردهای متفاوتی داشته باشد، گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار پیشرفت کشورها رسانه است، اگر به درستی از قدرت و نفوذ رسانه استفاده شود پیشرفت، و اگر از این ابزار قدرتمند نادرست استفاده شود عقب ماندگی جوامع را به دنبال دارد.
وی در بخش دیگر صحبت های خود به نقش مدیریت شهری در برنامه های خانه مطبوعات نیز اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت شهری این آمادگی را دارد که شانه به شانه خانه مطبوعات استان البرز، برای ارتقا و اعتلای بیش از پیش جایگاه رسانه تلاش کند.
در ادامه این نشست اکبر حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز، رضا عباس زاده رییس هیات مدیره و مهدی جعفری سخنگوی خانه مطبوعات استان البرز به بیان دیدگاه های خود پرداخته و بر لزوم همکاری های مشترک برای ارتقای جایگاه رسانه، تاکید کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار