کد خبر: 897886
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
برای تسریع در اجرای پروژه های مشترک
شهردار و رئیس شورای شهر کرج در جهت پیگیری و تسریع اجرای پروژه های مشترک میان شهرداری و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از این مجموعه بازدید کرده و با برگزاری جلسه ای با حضور رئیس و معاونان این موسسه، از نزدیک در جریان روند اجرایی شدن این پروژه ها قرار گرفتند.

دکتر علی اسحاقی در بازدید شهردار و رئیس شورای شهر کلانشهر کرج از مجموعه موسسه رازی ، اظهار کرد: موسسه رازی به عنوان موسسه ای ملی جایگاه بسیار مهمی در سلامت جامعه و کشور دارد و تاکنون خدمات بسیار مفیدی ارائه کرده که باید حرکت در این مسیر را بیش از پیش توسعه دهد.

 

لزوم توجه مسئولین شهری به پیشرفت و توسعه موسسه رازی

 

وی با اشاره به قدمت قریب به یک قرن موسسه و قدیمی بودن ساختمان ها افزود: برنامه نوسازی و بازسازی در اولویت برنامه های کلان موسسه در نظر گرفته شده که این امر هزینه های هنگفتی به دنبال دارد، در این راستا مقرر شد در جهت اقدامی مشترک، شهرداری کرج نسبت به نوسازی و بازسازی چند ساختمان موسسه اقدام کند.

 

موسسه رازی یکی از شاخص های اصلی شهر کرج و استان البرز محسوب می شود

 

در ادامه اصغر نصیری شهردار کرج جایگاه علمی موسسه رازی در کشور را ویژه عنوان کرد و گفت: موسسه رازی یکی از شاخص های اصلی شهر کرج و استان البرز محسوب می شود و باید در راستای معرفی این موسسه و روند رو به توسعه این مجموعه بیش از پیش تلاش کرده و موانع موجود را از سر راه برداریم.

 

انجام این پروژه های مشترک میان شهرداری و موسسه رازی، منافع مردم را در شهر و کشور به دنبال دارد

 

محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج که برای دومین بار در سال جاری از موسسه بازدید کرد نیز با اشاره به مباحث مطرح شده در دیدار گذشته با مسئولان موسسه رازی که در چند ماه اخیر انجام شده بود، اضافه کرد: انجام این پروژه های مشترک میان شهرداری و موسسه رازی، منافع مردم را در شهر و کشور به دنبال دارد و باید هماهنگی حداکثری در سطح استان در این خصوص انجام پذیرد.

در پایان این جلسه شهردار و رئیس و شورای شهر کرج به همراه ریئس و معاونان موسسه پس از بازدید از موزه روابط عمومی از ساختمان ها و پروژه های مشترک نیز بازدید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار