کد خبر: 896781
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
رئیس امور بین‌الملل سازمان حمل‌ونقل شهرداری کرج خبرداد
رئیس واحد ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: خط اتوبوس تندرو با هفت‌دستگاه ترن باس در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد.

محمدجلال سبزی افزود: اتوبوس‌های این خط بسیار پیشرفته بوده و از نوع اتوبوس‌های کشنده با 85 صندلی می‌باشند که در حالت ایستاده بیش از 120 نفر را در خود جای می‌دهند.

وی با اشاره به افتتاح این خط گفت: خط جدید بی.آر.تی محسوب نمی‌شود و به‌عنوان خط ویژه تندرو نام‌گذاری می شود.

سبزی از احداث پل دسترسی در پایانه شهید کلانتری خبر داد و گفت: قسمت شرقی و غربی پایانه کلانتری توسط این پل به هم متصل شد و این پس اتوبوس‌ها می‌توانند برای جابجایی از غرب به شرق پایانه از این پل استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: قبل از احداث این پل اتوبوس‌ها برای جابجایی در پایانه از معابر اطراف پایانه استفاده می‌کردند که همین موضوع باعث ایجاد ترافیک و فرسودگی آسفالت در معبرهای اطراف پایانه می‌شد.

رئیس واحد ارتباطات سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در ادامه از افتتاح جایگاه سوخت حسن‌آباد خبر داد و گفت: جایگاه سوخت حسن‌آباد با مشارکت بخش خصوصی افتتاح و راه‌اندازی شد.

سبزی خاطرنشان کرد: جایگاه سوخت حسن‌آباد به تجهیزات پیشرفته مجهز است و دیسپنسرهایی که در این جایگاه تعبیه‌شده بسیار پیشرفته بوده و میزان تلورانس آن‌ها در سال 4 لیتر است که نشان‌دهنده دقت بالای این دستگاه می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار