کد خبر: 889759
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرزتاکید کرد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در بازدید ازشهرکهای صنعتی استان به تقویت و ادامه فعالیت های اقتصاد مقاومتی در شهرکها و نواحی صنعتی تأکید کرد.

جهانگیر شاهمرادی در این بازدید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: تامین زیرساخت ها و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی در سال جاری همانند سال گذشته و با قدرت بیشتری ادامه و اولویت ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می شود و تمام سعی و تلاش خود را در جهت تحقق منویات معظم له بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: با حمایت های دولت تدبیر و امید خوشبختانه در سال کذشته در بیشتر بخش های شهرکها و نواحی صنعتی استان رشد و توسعه خوبی داشتیم و باید همین روند ادامه یابد.

شاهمرادی بیان داشت: از اولویت های مهم ما حمایت از صنایع کوچک و شرکت های دانش بنیان است زیرا بر اشتغال اثرگذاری فراوانی دارند.

وی ادامه داد:  تمام برنامه ها و مشوق های دولت یازدهم در خصوص صنعتگران که از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ابلاغ شده در استان ارائه می شود.

جهانگیر شاهمرادی اضافه کرد: اقدامات موثری در اجرا و توسعه پروژه های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته انجام شد که زمینه ساز رونق اقتصادی و اشتغال مولد را فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز خاطر نشان کرد: باید زمینه های مختلف سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم تا از ظرفیت های بوجود آمده در راستای ایجاد اشتغال زایی بیشتر استفاده و بهره برداری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار