کد خبر: 888016
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
شهردار کلانشهرکرج خبرداد
شهردار کرج با اشاره به اینکه این مجموعه برای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر، نیازمند مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است، گفت: در این راستا طرح های تشویقی ویژه ای برای سازندگان در نظر گرفته شده است.

اصغر نصیری ادامه داد: با توجه به وجود میزان چشمگیر بافت های فرسوده  در کرج، شهرداری این کلانشهر حدود 54 طرح را برای نوسازی و بهسازی اینگونه بافت ها طراحی کرده است که برای تحقق آن نیازمند، همراهی و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی افزود: در این راستا و برای اولین بار، همایش "فرصت های سرمایه گذاری" با حضور سازندگان شهر توسط این مجموعه برگزار شد تا با تجمیع توان سرمایه گذاران، افزایش سرانه های این کلانشهر و ساخت پروژه های مختلف میسر شود.

نصیری یادآور شد: تسهیلاتی که برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه احیا و نوسازی بافت های ناکارآمد و فرسوده شهر وجود دارند، اعطای وام 500 میلیون ریالی بابت هر واحد توسط بانک های عامل سطح استان البرز با معرفی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی بیان داشت: اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ 200 میلیون ریال برای جا به جایی واحدهای بافت فرسوده، تخصیص 50 درصد عوارض پروانه به سازندگان بافت های فرسوده، اعطای تراکم تشویقی در قالب طبقات در صورت تجمیع قطعات ریزدانه بافت های فرسوده مصوب و صدور پروانه ساختمان در کمترین زمان بر اساس صورت جلسه توافق مالکین و سازندگان بافت های فرسوده از دیگر تسهیلاتی است که در این زمینه در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار