کد خبر: 883104
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز:
تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته بسیج و همکاری‌های موثر با سپاه امام حسن مجتبی(ع) توسط معاونت روابط عمومی سپاه استان صورت گرفت.

سرگرد مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته بسیج و همکاری‌های موثر با سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت:علی رغم تلاش های معاندین نظام و دشمنان ملت ایران که با پی‌گیری سناریوهای مختلف عملیات روانی و هجمه‌های رسانه ای درصدد تخریب چهره سپاه و بسیج و سیاه‌نمایی از نقش آفرینی های بزرگ و خدمات صادقانه و مفید پاسداران و بسیجیان در کمک به سازندگی، آبادانی و پیشرفت کشور هستند، اقدام قابل تحسین خبرنگاران عزیز بیانگر صداقت، امانت‌داری و دقت اصحاب رسانه نسبت به حقایق و واقعیت ها و نیز شکست دشمن و ناکارآمدی تبلیغات سوء آنان علیه نظام است .

وی در ادامه افزود : وقتی تلاش ها و فعالیت های فرهنگی و سازندگی سپاه و بسیج به ثمر مطلوب می‌رسد که به لطف و مساعی رسانه‌های بسیجی شاهد انعکاس و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برنامه‌ ها و فعالیت‌های سایبری و نوشتاری هستیم که گسترش این دو حرکت بی شک مرهون مجاهدت رسانه‌های انقلابی است.

وی گفت : معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز، ضمن خدا قوت به آحاد بسیجیان عزیز و مدیران و فرماندهان ، بر خود فرض می‌داند از عموم رسانه‌های انقلابی و ارزشی که در این ایام و پس از آن در ترویج و نشر فعالیت‌های ارزشمند بسیج همت می‌گمارند تقدیر و تشکر نماید.

عبدالملکی در پایان گفت : دوام توفیقات و خدمات ارزنده ی همکاران رسانه‌ای را تحت توجهات جلیه و خفیه حضرت ولیّ عصر ارواحنا له الفداء مسئلت می نماییم. سایه مقام معظم ولایت امام خامنه ای مستدام باد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار