کد خبر: 880556
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
عواقب رسوايي‌ها
ريدلي اسكات قصد دارد در فيلم جديدش كه تنها چند هفته ديگر قرار است اكران شود، طي پروسه‌اي سخت و پيچيده، صحنه‌هاي مربوط به كوين اسپيسي را حذف و بازيگر ديگري را جايگزين كند.
ريدلي اسكات قصد دارد در فيلم جديدش كه تنها چند هفته ديگر قرار است اكران شود، طي پروسه‌اي سخت و پيچيده، صحنه‌هاي مربوط به كوين اسپيسي را حذف و بازيگر ديگري را جايگزين كند. 
به گزارش هاليوود ريپورتر، در حركتي خارق‌العاده و بسيار گرانقيمت، ريدلي اسكات تنها چند هفته پيش از اينكه فيلم تريلر جديد «كل پول‌هاي دنيا» اكران شود، مي‌خواهد كوين اسپيسي را از آن حذف كند. به جاي اسپيسي، كريستوفر پلامر حالا مسئوليت ايفاي نقش شخصيت جي. پال گتي را در اين داستان حقيقي بدنام، درباره سرقت نوه ۱۶ ساله‌اش جان پال گتي سوم در سال ۱۹۷۳ بر عهده خواهد داشت. 
اين فيلم قرار بود فيلم اختتاميه فستيوال انستيتوي فيلم امريكا باشد، اما به اصرار اسكات از آن فستيوال هم بيرون كشيده شد. تاريخ اكران بيست‌ودوم ماه دسامبر براي اين پروژه تعيين‌شده تا از طريق استوديوي تراي‌استار متعلق به كمپاني سوني روي پرده برود. با وجود تمام فيلمبرداري‌هاي دوباره‌اي كه بايد انجام شود تا امروز تاريخ اكران اين فيلم تغيير نكرده، اما منابع آگاه مي‌گويند اگر يك نفر بتواند در چنين بازه‌اي فيلمبرداري دوباره انجام دهد و فيلم را براي تعطيلات كريسمس به سينماها برساند، آن يك نفر ريدلي اسكات است. اين فيلمساز تصميم جايگزيني اسپيسي را خودش گرفت و اواخر چهارشنبه آن را به سوني اعلام كرد. ظاهراً پلامر از ابتدا انتخاب اصلي اسكات براي ايفاي اين نقش بود، اما مديران ارشد استوديو نامي بزرگ‌تر را براي اين نقش مي‌خواستند. اسپيسي فقط به اندازه هشت روز براي اين پروژه بازی كرده بود، چون بسياري از صحنه‌هايش فقط شامل خود او مي‌شدند. مارك والبرگ و ميشل ويليامز هم در اين فيلم در نقش شخصيت‌هاي وكيل و دختر جي. پال گتي بازي مي‌كنند. انتظار مي‌رود هر دوي آنها براي فيلمبرداري دوباره صحنه‌ها بازگردند. هنوز مشخص نيست اسكات دقيقاً چطور مي‌خواهد جايگزيني اسپيسي و پلامر را در مراحل تهيه عملياتي كند، اما بازگرداندن تمام بازيگران براي فيلمبرداري دوباره تمام صحنه‌ها و به پايان بردن فيلم در بازه زماني باقي‌مانده كاري بسيار سخت خواهد بود. يك احتمال ديگر كه به همان اندازه پيچيده است هم مي‌تواند استفاده از جلوه‌هاي بصري باشد. يكي از بزرگ‌ترين چالش‌هاي استفاده از جلوه‌هاي بصري در مورد اين فيلم مي‌تواند اين باشد كه بسياري از صحنه‌هاي اسپيسي در لوكيشن‌هاي مختلفي فيلمبرداري شده‌اند. «كل پول دنيا» جديدترين پروژه‌اي است كه بعد از اتهامات سوء‌استفاده جنسي عليه اسپيسي، او را كنار مي‌گذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار