کد خبر: 879914
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
به بهانه گرامیداشت روز دانش آموز/
به مناسبت روز بزرگ ١٣آبان تعدادی از دانش آموزان کرجی پس از شرکت در راهپیمایی پرشور این روز در نقاطی مشخص شده از جنگلکاری های باغستان گرد هم آمدند و صد ها اصله درخت در این محل کاشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، همزمان با گرامیداشت روز دانش آموز با هدف حمایت و ترویج فرهنگ فضای سبز تعدادی از دانش آموزان کرجی  پس از شرکت در راهپیمایی پرشور این روز به همراه مربیان خود در ارتفاعات دهکده تفریحی و گردشگری باغستان گردهم آمدند و با دستان سبز خود به غرس درخت پرداختند و صدها نهال امید را به زمین هدیه کردند.

با توجه به اینکه دانش آموزان و نوجوانان بهترین سرمایه انسانی برای آموزش و فرهنگ سازی در حوزه گسترش و نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست محسوب می شوند این برنامه در راستای  ترویج حفظ و گسترش فرهنگ فضای سبز  با مشارکت سازمان و به همت گروه  مردمی دوستداران طبیعت انجام شد که طی آن150 دانش آموز کرجی صدها اصله درخت را با دستان خود در محل های مشخص شده در این مکان کاشتند که در بین آنها کودکان کار نیز حضور داشتند و به همراه همکلاسی های خود به فعالیت در این زمینه پرداختند.

گفتنی است  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همواره  با برگزاری برنامه های متنوع دانش آموزان را به مشارکت در فعالیت های محیط زیست مختلف و  فراگیری آموزه های محیط زیستی و فضای سبز دعوت میکند که امسال برای اولین بار در روز دانش آموز این مهم انجام گرفت.

لازم به یاد آوری است  سال گذشته نیز در راستای همین رویکرد سازمان  بیش از 2 هزار دانش آموز کرجی در هفته درختکاری به غرس نهال در محدوده باغستان پرداختند و بیش از 34 هزار دانش آموز نیز  به طور رایگان مهمان باغ گلها در جشنواره لاله های سال جاری شدند.

شایان ذکر است طی چند ماه آتی نیزبا برنامه ریزی های انجام شده شاهد حضور این عزیزان در دیگر نقاط شهر جهت درختکاری خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار