کد خبر: 879908
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
استاندار البرزتاکید کرد
استاندار البرز با بیان اینکه طالقان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد، گفت: سهم آب طالقان و استان البرز مطابق با نیاز استان باید تخصیص داده شود.

محمدعلی نجفی در کارگروه اشتغال شهرستان طالقان ، با تاکید بر اینکه اشتغال در کشور اهمیت دارد اظهار داشت: کشاورزی در تولید و اشتغال طالقان اولویت اساسی دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتظارات از صنایع دستی و گردشگری طالقان بیشتر است، بیان کرد: طرح‌های فراوانی باید در این حوزه اتفاق بیفتد که نیازمند است تمام دستگاه‌های اجرایی تجهیزات و امکانات  را  برای تحقق آن عملیاتی کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نرخ بیکاری با مهاجرت شهرستان طالقان مرتبط است، افزود: به دلیل آلودگی هوا در تهران و کرج فرصت مناسبی برای تقویت گردشگری‌، کشاورزی و اشتغال و افزایش صنایع تبدیلی در طالقان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بخش‌های مختلف شهرستان طالقان باید سریع‌تر حل شود، خاطرنشان کرد: از مدیران‌کل کارگروه اشتغال استان انتظار می‌رود با جدیت درصدد حل موانع زیر مجموعه خود در شهرستان‌ها باشند.

 نجفی با بیان اینکه مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته باشند در غیر این صورت باید از آن شهرستان خارج شوند بیان کرد: مشکلات حاشیه دریاچه طالقان برای جذب سرمایه گذاری پیگیری و حل شود تا با سرمایه‌گذاری توسعه هرچه بیشتر طالقان را شاهد باشیم.

نجفی با بیان اینکه تمام بودجه استان البرز و شهرستان طالقان باید جذب شود، عنوان کرد: سهم آب طالقان و استان البرز مطابق با  نیاز استان باید تخصیص داده شود و سهم آب طالقان نیز تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه بستر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دستور کار طالقان، اعم از آب و برق و گاز باید فراهم شود تصریح کرد: با جدیت تمام درصدد اجرا و پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال استان البرز هستیم.

استاندار البرز با  اشاره به اینکه موافق تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان طالقان هستیم، عنوان کرد: در ماه‌های آینده باید گزارش قابل قبولی از عملکرد استان در حوزه رونق تولید و اشتغال ارائه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار