کد خبر: 879907
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرزخبرداد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در صورت تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد در این استان ۲۰ هزارفرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

ایرج موفق اظهار کرد: برای نمونه در شهرکهای صنعتی ماهدشت و بهارستان درخواست هایی برای توسعه وجود دارد اما به دلیل برخی مشکلات صدور جواز میسر نیست.

وی  خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۵۰  طرح در استان داریم که از پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد برخوردارند که اگر سرمایه ثابت به آنها تزریق شود شاهد ایجاد ۲۰ هزار اشتغال خواهیم بود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه بستر لازم برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در شهرک های صنعتی استان فراهم است گفت: البرز در جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است.

متولی صنعت وتجارت استان البرز به آرائه آماری در این خصوص پرداخت و گفت: در بخش صنعت بیش از ۱۲۴ هزار نفر و در بخش تجارت البرز نیز بیش از ۱۷۸ هزار نفر مشغول به کارهستند.

موفق تصریح کرد: در سال ۹۵، یکصد هزار و ۳۰ مجوز صنفی با اشتغال ۱۱ هزار نفر صادر شده ضمن آنکه در ۶ ماه نخست سال جاری نیز ۶ هزار و ۳۸۶ نفر اشتغال صنفی ایجاد شده است.

 

وی در پایان با تاکید براینکه پروژه های خوبی در استان تعریف شده گفت: متاسفانه مشکلاتی در مسیر اجرا وجود دارد که سبب می شود نتوان آنها را به ثبت رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار