کد خبر: 878732
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
شهردار کلانشهر کرج :
شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان تعطیل بردار نیست، گفت: با احترام به زحمات و خدمات دوره های قبل مدیریت شهری سعی خواهیم کرد تا تفکر خدمت را در این نهاد خدمت رسان نهادینه کنیم.

دکتر اصغر نصیری که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در جمع معتمدین و ساکنین شهرک های رازی، لاله و گلستان واقع در منطقه 5 شهرداری کرج سخن می گفت، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسجد خانه امن الهی است و خداوند عالم را شاکرم که توفیق ملاقات با شهروندان گرامی در چنین فضای معنوی و صمیمانه ای را یافته ام و امیدوارم که خروجی این جلسات برای مردم ملموس و مشهود باشد.

 وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها عهده دار 200 خدمت و وظیفه متنوع هستند و خدمات این نهاد تعطیل بردار نیست، گفت: شهرداری به صورت مویرگی خدمت رسانی می کند و در تمام محلات سطح شهر حضور دارد و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که تا کوچه پس کوچه های شهر رنگ و بوی عمران و آبادانی به خود گیرد؛ در حال حاضر آنطور که مشاهده می شود در خدمت رسانی به محلات عقب مانده ایم.

 این مسئول ارشد شهری در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ملاک بنده برای بکارگیری مدیران تنها کار سالم همراه با تعهد اخلاقی است و افرادی که در ارزیابی ها نمره قبولی دریافت نکنند یا خود را تغییرات و فضای جدید تطبیق ندهند، باید جای خود را به افراد باانگیزه بدهند و با کسی تعارف نداریم و اهل مماشات نیستیم.

 دکتر نصیری عنوان کرد: حضور در جلسات ملاقات مردمی شکل نمادین و شعاری ندارد؛ طی روزهای آینده باید در خصوص چگونگی رفع مشکلات مطرح شده از سوی ساکنین جدول مدون و زمانبندی شده را ارائه کرد. همچنین مواردی که به صورت یادداشت تحویل مسئولان منطقه 5 شهرداری کرج می شود باید پیگیری شود و به اطلاع شهروندان نیز برسد تا همه بدانند که ما برای رفع مشکلات بین مردم حضور پیدا می کنیم.

 وی از مردم به عنوان سرمایه های اصلی مدیریت شهری کرج یاد کرد و افزود: نباید اجازه دهیم که مسائلی از قبیل احداث پارک در محلات یا توسعه فضای رسیدگی و بهسازی معابر و مواردی از این قبیل در سایه تمرکز بر انجام کارهای بزرگ عمرانی گم بمانند و متاسفانه شاهدیم که محلات کرج از توسعه لازم برخوردار نبوده اند و در همین جمع اعلام می کنم که راهبرد علمی و کارشناسی ما برای توسعه بنیادین و هدفمند کرج مبتنی بر رسیدگی و عمران محلات شهر می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار