کد خبر: 877807
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان البرز:
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه امکانات زیرساختی برای تردد جانبازان و معلولین در استان البرز ضعیف است، گفت: ورزشکاران این رشته باید با تحرک و پویایی برای کشور افتخارآفرینی کنند.

امیر غفرانی در دهمین مراسم بزرگداشت روز و هفته پارالمپیک ، با گرامیداشت هفته پارالمپیک اظهار داشت: امکانات زیرساختی برای جانبازان و معلولین در استان البرز ضعیف است ولی باید ورزشکاران این رشته با تحرک و پویایی برای کشور افتخار آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه اداره‌کل ورزش و جوانان ایجاد فرهنگ همگانی ورزش در عموم جامعه است و نگاه ویژه به سلامت همگانی دارد‌، عنوان کرد: جلسه‌ای با شورای شهر کرج و شهرستان‌های البرز برای رفع موانع تردد و ساماندهی معابر عمومی جهت سهولت رفت و آمد جانبازان و معلولین برگزار می‌شود و نخستین قدم برای ایجاد زیرساخت‌ها برعهده ادارات استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اینکه ورزشکاران معلولی مانند سیامند رحمان و ساره جوانمردی برای کشور افتخار آفرینی کردند ، اضافه کرد: با استعداد یابی توسط آموزش و پرورش و نهادهای مردم نهاد در بخش معلولین این افراد می‌توانند در مسابقات پارالمپیکی سال‌های آینده مدال‌های رنگارنگی برای کشور کسب کنند.

سعید براتی رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان البرزنیز با تاکید براینکه امکانات در این رشته با کمبود مواجه است، افزود: افراد معلول و جانباز به دلیل مشکلات جسمانی قادر به حضور در اماکن عمومی، پارک و مراکز تفریحی به صورت عادی نیستند.

وی ادامه داد: باید امکانات ورزشی و تفریحی به صورت عادلانه بین افراد معلول جامعه نیز توزیع شود و در حوزه معماری شهری نیز برای افراد معلول و جانباز دقت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار