کد خبر: 876433
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
استاندار البرزتاکید کرد
استاندار البرز گفت: با تقویت و توسعه کارگروه‌ها اقتصاد مقاومتی و انجام کارهای ویژه کمک می‌کند که تحریم‌ها بی‌اثر شود.

محمدعلی نجفی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن شهدای دولت برگزار شد گفت: توجه ویژه معطوف عملکرد اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

وی افزود: روند توسعه برنامه‌های دانش‌بنیان اولویت ما است و در دستور کار قرارگرفته است.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حیطه اقتصاد مقاومتی، افزود: با تولید اشتغال و اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را کم اثر خواهیم کرد.

نجفی با بیان اینکه بحث برنامه‌های برونگری نیاز البرز، تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های انجام‌شده توسط ایران و‌ آمریکا شاهد این هستیم که باید در بحث اقتصاد مقاومتی تغییر چشمگیری را انجام دهیم.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی باید به‌صورت کارشناسی و جامع انجام شود و به نظر می‌رسد باید کارگروه‌ها به‌صورت تخصصی عمل کنند.

استاندار البرز با اعلام رضایت از عملکرد کارگروه‌ها، یادآور شد: مدیران کل در ساعات اداری پیگیر فعالیت‌های روزمره هستند و در اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد جدید اقدام کنند.

نجفی با بیان اینکه کارگروه‌ها در چهارچوب مقرر انجام شود، گفت: کارگروه‌ها تقویت شوند و با علم و فناوری به‌روز و دانش‌بنیان فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات استانداری در ساعات بعدازظهر برگزار می‌شود تا باکم کاری در وقت اداری مواجه نشویم.

استاندار البرز اظهار داشت: کارگروه‌ها با ایجاد برنامه جدید و همکاری دستگاه‌های قوی و اجرایی به موفقیت برسند.

نجفی با اشاره به اینکه وظایف دستگاه‌ها و کارگروه‌ها مشخص‌شده است، گفت: در ایجاد برنامه جدید و ارائه نقطه نظرات مثبت به نتایج موفق برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ها در قالب کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان‌مدت به بهره‌برداری برسند و در جامعه تأثیرگذار باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار