کد خبر: 875576
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
فرماندار ویژه کرج تاکید کرد
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: با توجه به تاکید دولت برای اشتغالزایی هرچه بیشتر درسال جاری لازم است دستگاه های اجرایی این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

علی قنبر زمانی در نشست شورای اداری کرج افزود: اکنون کارگروه اشتغال در فرمانداری کرج فعال شده و با توجه به تاکید استاندار البرز و ارتقاء سهمیه استان از 33 هزار نفر به 45 هزار نفر لازم است تلاش های جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی دراین زمینه بررسی می شود تا هرچه بیشتر اهداف اشتغالزایی در این کلانشهر تحقق یابد.

فرماندار کرج با اشاره به آغاز فصل سرما گفت: دستگاه های ذیربط با حوادث غیر مترقبه باید بصورت شبانه روزی در خدمت ستاد حوادث باشند.

وی اضافه کرد: در خصوص ساخت وسازهای غیرمجاز اقدامات خوبی صورت گرفته و از اقدامات دادسرا و نیروانتظامی در این زمینه قدردانی می شود ضمن اینکه جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، آبفا، برق، مسکن و شهرسازی باید در جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز فعالیت مضاعفی داشته باشند.

فرماندار کرج گفت:از عملکرد دستگاه ها در موعد مقرر گزارش تهیه می شود و تخصیص عتبارات تملک دارایی با پیگیری های انجام شده در سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

قنبرزمانی اضافه کرد: برای حل بخش قابل توجهی از مشکلات آموزش و پرورش باید از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی هرچه بیشتر بهره ببریم.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات توزیع شده و توازن منطقه ای نیز براساس برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است.

فرماندار کرج افزود: دولت سال جاری براساس مصوبه مجلس 30 درصد ارزش افزوده را به روستاها تخصیص داده که لازم است شوراهای اسلامی نسبت به تخصیص اعتبارات در موعد مقرر توجه لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات باید صرف توسعه و ابادانی هرچه بیشتر روستاها شود شورای بخش و دهیاران نسبت به یکجا خرج کردن این اعتبارات توجه داشته باشند.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان از اهم موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کمبود ویتامین بدنی دانش آموزان در مناطق محروم کرج از دیگر مباحث جلسه بود که مسئولان حاضر در امر آموزش خواستار رسیدگی به آن شدند.

دبیر شورای آموزش و پرورش کرج نیز از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی در برخی از مناطق محروم قدردانی کرد و صندوق بیمه کشاورزان و عشایر البرز با 36 کارگزاری در شورای اداری کرج برای مدیران دستگاه های اجرایی معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار