کد خبر: 866951
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
استاندار البرز تاکید کرد
استاندار البرز از اجرای طرح توسعه بیمارستان امام خمینی کرج در جهت خدمت رسانی به شهروندان خبر داد .

سیدحمید طهائی در نشست خبری با اهالی رسانه، پیرامون آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی کرج گفت: پیش تر سازمان همیاری های تهران بیمارستان امام خمینی (ره) را اداره می کرد و با توجه به استقلال شهرداری های استان البرز پیشنهاد شد این بیمارستان به عنوان حق السهم استان به البرز بازگردد که درصدی از سهام متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

وی اضافه کرد: بنیاد شهید درصدد بود با دریافت حکمی برای فروش 2 و نیم دانگ از 6 دانگ بیمارستان اقدام کند که این امر با ایام مذاکره با تهران برای تحویل بیمارستان به البرز مصادف شد.

سازمان همیاری های البرز نیز درصدد اخذ این سند برآمد و در نهایت در هفته گذشته سند، تحویل این بیمارستان صادر شد و اکنون در حال ساماندهی امور بیمارستان هستیم.

طهائی گفت: بخش های مختلف آن در طول دوران گذشته بیشتر از آن استفاده شده بود و در جهات احیا و آبادانی آن اقدامی صورت نگرفته بود که اکنون تجهیزات نو با بیش از 40 میلیارد تومان هزینه تهیه شده و بخش های مختلف آن تعمیر شده است.

وی افزود: بخش هایی از این بیمارستان به بخش خصوصی اجاره داده شده بود که حتی این بیمارستان هزینه آب و برق را نیز پرداخت می کرد و پرسنل مازاد فراوانی داشت از این رو ساماندهی این مجموعه بسیار سخت و دشوار بود ولی گام های اساسی برای سر و سامان بخشیدن به این مکان صورت گرفت و از همین جا اعلام می نمایم که اجازه نمی دهم یک متراژ از این بیمارستان تجاری شود و در مسیر احیا برای توسعه بیمارستان در جهت خدمت رسانی به مردم هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار