کد خبر: 865833
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
مدیرعامل شهرکهای صنعتی البرز خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با اشاره به افق روشن پیش روی صنایع کوچک استان تاکید کرد؛ دلسوزان مردم و جوانان با استعداد البرز باید فرصت سرمایه گذاری که در این استان فراهم شده است در رشد و شکوفایی صنعت استان ما را یاری نمایند.

جهانگیر شاهمرادی اظهارداشت: سرمایه گذاران خارجی و داخلی از مدت ها قبل شرایط مناطق کشور را برای سرمایه گذاری بررسی و حتی متقاضیانی از کشورهای متعددی به استان آمده اند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران بدنبال ورود به بازار تولید و صنعت کشور هستند، و در جایی حضور پیدا می کنند که مشکلی در زمینه زیرساخت ها نداشته باشد.

شاهمرادی با بیان اینکه سرمایه گذار منتظر و معطل فعالیت های فردای ما نمی ماند بیان داشت: سرمایه گذاران و صنعتگران می آید تا ببیند دیروز و امروز، ما برای صنعت و تامین زیرساخت ها چه کرده ایم و بدنبال بستر مناسب ایجاد واحد صنعتی است.

وی اضافه کرد: استان البرزدر طول سال های زیادی در بخش صنعت و تولید و سرمایه گذاری محروم و مظلوم واقع شده  بود ولی  امروز زمان احقاق این حق است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ادامه داد: شرایط ویژه استان البرز همچون نزدیکی به تهران و راه های مواصلاتی به چند استان و دار بودن فرورگاه پیام باعث حضور گسترده سرمایه گذار به البرز افق روشنی در پیش روی صنعت استان قرار داده است که با حمایت مسئولان استان و دولت تدبیر و امید باید فازهای توسعه ای، آب، برق و گاز مورد نیاز متقاضیان تامین گردد، در غیر این صورت استان‌های همجوار ما همچون گذشته این فرصت ها را از ما می گیرند.

وی با اشاره به 21 مرداد " روز حمایت از صنایع کوچک " آن را فرصتی مناسب برای جلب نظر مسئولان به ظرفیت‌های البرز عنوان و یادآور شد:  اکنون با وجود شرایط ویژه پیش رویمان از این فرصت به وجود آمده  با همت و جدیت بیشتر  می توان  با برخورداری از خدمات در دولت تدبیر و امید در رونق صنعت استان استفاده لازم  رافراهم آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار