کد خبر: 864658
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج خبرداد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از تجلیل تلاشگران عرصه رسانه در حوزه فرهنگ و هنر در روز خبرنگار خبر داد و افزود: باتوجه به فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در راستای خدمت رسانی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و درج اخبار، گزارش ها و مصاحبه هایی که مربوط به این حوزه است، از خبرنگاران تلاشگر فرهنگ و هنر استان در روز خبرنگار تجلیل به عمل می آید.

مهدی ابدالی با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ و هنر می تواند در درمان بسیاری از ناکامی های جامعه کمک رسان باشد گفت: بسیاری از فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و جامعه شناختی تحت تاثیر فرهنگ قرار دارد. چه بسا با شناخت کامل و پرداختن به رفتارها و کنش های فرهنگی و توجه به خلق آثار هنری بسیاری از مشکلات در زمینه های مختلف مرتفع شوند.

وی در ادامه سخنانش افزود: برخی تلاش در حوزه فرهنگ و هنر را سهل و ممتنع می دانند و هنرمندان فعال در این حوزه را در رده ی تلاشگران اجتماع نمی شمرند، این در صورتی است که فرهنگ و هنر بسیار پیچیده تر از آن تعبیر آسانی است که در ظاهر دیده می شود.

ابدالی ضمن اشاره به اینکه فعالان رسانه ای در این حوزه کار بزرگی را در پیش گرفته اند؛ گفت: حال که توجه به این حوزه همانند سایر حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه مورد کم لطفی قرار گرفته است، تلاش برای درج و انتشار اخبار فرهنگ و هنر برای شناخت هرچه بیشتر عموم مردم برعهده خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگانی است که قلم خود را در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه در دست گرفته و برای یاری رساندن در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان خدمتگزار در حوزه فرهنگ و هنر استان تلاشمان براین است که بتوانیم زحمت خبرنگاران دلسوز در حوزه فرهنگ و هنر را ارج نهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار