کد خبر: 857109
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
پلیس ترکیه در پی فراخوان برگزاری تجمع و تظاهرات ضد دولتی توسط رهبر حزب جمهوریخواه خلق این کشور، از افزایش تدابیر شدید امنیتی و استقرار نیروهای خود در آنکارا خبر داد.
مهر: به گزارش حریت، در پی صدور فراخوان رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه برای انجام تظاهرات ضد دولتی در آنکارا، پلیس آنکارا اقدام به افزایش شدید تدابیر امنیتی و استقرار نیروهای خود در محل تجمع معترضین یعنی پارک گوون کرده است.

در همین راستا، فرماندار آنکارا نیز با صدور بیانیه ای رد این خصوص اعلام کرد: مسائل مربوط به نظم عمومی، ترافیک و امنیت شرکت کنندگان برای برپایی چنین تجمعی باید رعایت شود. در این راستا، برگزار کنندگان و مشارکت کنندگان در این رویداد باید تمامی اقدامات امنیتی را رعایت کنند.

گفتنی است، کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه دلیل برگزاری این تظاهرات را اعتراض به دستگیری معاون این حزب یعنی «انیس بربراوغلو» از سوی دولت ترکیه عنوان کرده است.

وی در کنفرانس خبری خود با اعلام این خبر که وی برای انجام این راهپیمایی در روز پنجشنبه در پارک «گوون» حاضر خواهد شد گفت: ما راهپیمایی خود را از پارک گوون آغاز خواهیم کرد.

قرار است این راهپیمایی امروز، پنجشنبه راس ساعت ۱۱ انجام شود.

به گفته قلیچدار اغلو قرار است کلیه شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای «عدالت» در پارک گوون حاضر شوند.

گفته می شود این راهپیمایی از آنکارا تا زندان «مال تپه» یعنی محل نگهداری بربراوغلو انجام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار