کد خبر: 853526
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
رئیس اتاق بازرگانی استان البرزتاکید کرد
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در استان البرز دولت باید بیش از پیش زیرساخت‌های توسعه اقتصادی را در این استان فراهم کند.

رحیم بنامولایی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رسیدن به توسعه اقتصادی انجام دهیم توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه است.

وی با تأکید بر اینکه استان البرز دارای 3500 واحد تولیدی و صنعتی است، افزود: حمایت از این واحدها می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقداماتی که برای توسعه اقتصادی نیاز داریم، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط دولت است، بیان داشت: در این راستا دولت وظیفه سنگینی را بر عهده دارد.

بنا مولایی یکی از مشکلات موجود بر سر راه اقتصاد مقاومتی را وجود متعدد از مراکز تصمیم‌گیری عنوان کرد و گفت: باید به جای ایجاد مراکز تصمیم‌گیری، مراکز تصمیم‌ساز ایجاد کنیم که بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی تحول در حوزه اقتصادی را نیازمند توجه هر چه بیشتر مسؤولان دانست و افزود: شورای گفت‌وگوی البرز پیشتاز در رفع مشکلات تولید در کشور محسوب می‌شود که لازم است این بخش در مسیر رفع موانع تولید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار