کد خبر: 851478
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادغام دو سازمان پارکها و فضای سبز و زیبا سازی شهرداری کرج را موجب بلوغ و بالندگی مباحث زیبایی شناختی در این حوزه بیان کرد.

با حضور رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، جمعی از معاونین ،رؤسای ادارات و مسئولین، اولین جلسه کمیته هماهنگی این سازمان در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی مجموعه مذکور برگزار شد.

 محمدرضا زین العابدینی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج طی این جلسه ادغام  سازمان های  پارکها و زیبا سازی شهرداری کرج و تولد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را موجب بلوغ و بالندگی مباحث زیبا شناختی در این حوزه بیان کرد و گفت: ضمن تکیه بر توان کارشناسی نسبتا بالای موجود، با تمام قدرت اجرایی و تجارب مدیریتی دو حوزه سابق، همچنین  با برنامه ریزی های مدون و خط مشی کلی برای آینده شهر کرج که در گرو تصمیمات به هنگام امروز است،  پیش خواهیم رفت و در مسیر توسعه قدم خواهیم برداشت.

 زین العابدینی  این تحول را اتفاقی نیک دانسته و تاکید کرد: با محقق شدن ادغام دو سازمان، ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راستای خدمت رسانی بهینه به وجود آمده است که این مهم با مدیریت یکپارچه موضوعات مربوطه نتایج مشهودی را در شهرمان هویدا خواهد ساخت.

 لازم به توضیح است 40 کمیته هماهنگی در قالب سازمان پارکها و فضای سبز طی دو سال گذشته  برگزار شد که برآیند و عملکرد نسبتا مطلوبی در راستای هماهنگی امور ایجاد کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار