کد خبر: 850954
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
يك نماينده مجلس افشا کرد
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد كه آقاي رئيس‌جمهور! چرا بايد خانم برادر شما در منزل يك رمال دستگير شود و وقتي از حساب اين رمال سؤال مي‌شود كه ۱۰ ميليارد تومان در حساب شما چه مي‌كند، مي‌گويد همسر فلان كس به من داده شده است. دست به اين پول نزنيد.
 به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنوري در نطق ميان دستور خود در جلسه علني مجلس، گفت: كانديداها در سايه تبليغات انتخاباتي كارهاي بزرگي كه نظام اسلامي در سايه تلاش و زحمت مردم عزيزمان، خدمت ايثارگران و مسئولان در طول ادوار مختلف محقق شده، گم نشوند و هوش و حواس مردم از اين خدمات منحرف نشود.
 وي افزود: نكته ديگري كه در اينجا بايد تذكر دهم رعايت منافع و امنيت ملي است، ما مي‌دانيم كه از اول انقلاب تا به امروز عزيزان اهل سنت ما دل در گرو ارزش‌هاي ديني امام عزيز، ولايت و انقلاب اسلامي داشته‌اند، شهداي فراواني را تقديم اسلام و انقلاب كرده و با وحدت شيعه و سني گام‌هاي بلندي برداشته‌اند.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: نياييم با موهوماتي امنيت ملي و وحدتي كه امام با تقريب مذاهب و ابداع هفته وحدت تا به اين حد روي آن سرمايه‌گذاري كرده و مقام معظم رهبري اين مسير را تحكيم بخشيده است، خراب كنيم و براي جلب توجه و جذب چند رأي، اين را مخدوش كنيم.
ذوالنوري خاطرنشان كرد: چه كسي اعتراض كرد كه چرا فرماندار زن اهل سنت انتصاب كرديد؟
 چرا با ساختن موهومات به امنيت ملي كشور و وحدت امت كه همه نظام سلطه همين حركت را براي تخريب آن انجام مي‌دهد، القا كنيم.
وي افزود: اعدام‌هايي كه حكم اسلامي در مورد آنها جاري شده و آقاي رئيس‌جمهور در سفر به همدان آنها را زير سؤال مي‌برد، بايد ايشان بداند كه حافظه مردم فراموش نكرده همين آقاي روحاني فرياد مي‌زد اينها را بياوريد در ملأعام و نمازجمعه‌ها اعدام كنيد و امروز آقاي روحاني! شما به چه منظور چنين مسائلي را مطرح مي‌كنيد؟
 عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: هر كس كودن سياسي هم باشد مي‌داند توان دفاعي و نظامي، پشتوانه ديپلماسي و مذاكره است. چرا در زماني كه مانور ارتش ما حين مذاكرات در خليج فارس در حال برگزاري است، جناب آقاي رئيس‌جمهور با تريبون ملي مي‌گويد بعضي‌ها فكر مي‌كنند اگر برد موشك‌ها بيشتر باشد، امنيت‌آفرين است.
آقاي رئيس‌جمهور! چرا وزيرخارجه شما مي‌گويد امريكا مي‌تواند با دو بمب همه ما را از بين ببرد؟
ذوالنوري خاطرنشان كرد: آقاي رئيس‌جمهور! نمايش شهرهاي زيرزميني موشكي براي از بين بردن برجام نبود، بلكه براي محو آثار بد و اين گراهايي كه به دشمن داده شد، شهرهاي زيرزميني موشكي به نمايش گذاشته شد.
وي افزود: آقاي رئيس‌جمهور! در دفاع از ماهواره و جلب افكار بعضي‌ها، شما اين‌جور سخنراني مي‌كنيد، حافظه مردم و مذاكرات مجلس فراموش نكرده كه در مجلس چهارم و در دوره نايب رئيسي شما در اين مجلس قانون ماهواره به تصويب رسيد، فكر كرده‌ايد مردم هم مثل وعده 100 روزه كه وعده‌دهنده آن را فراموش كرده، آنها هم به اين بايگاني‌ها مراجعه نمي‌كنند؟
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: آقاي رئيس‌جمهور! كسي نمي‌تواند برجام را برهم بزند، برجام سند ملي است كه بايد اجرا شود و اما وقتي مي‌گوييد همه تحريم‌هاي هسته‌اي برداشته شده، شما را به متن برجام ارجاع مي‌دهم كه تصريح مي‌كند: از روز اول اجرايي شدن برجام به مدت هفت سال تحريم 241 شركت و شخصيت حقيقي و حقوقي كه بسياري از دانشگاه‌هاي ما را نيز دربر دارد، باقي خواهد ماند.
ذوالنوري خاطرنشان كرد: آقاي رئيس‌جمهور! امروز چرا عدم رفع تحريم‌هاي بانكي را به گردن نرم‌افزار مي‌اندازيد. ما وقتي با بانك‌هاي درجه 3 و درجه 4 كار مي‌كنيم، آيا آنها هماهنگ با نرم‌افزارهاي بزرگ هستند يا نه، چرا با بانك‌هاي كوچك مي‌توانيم كار كنيم اما با بانك‌هاي بزرگ نمي‌توانيم؟ آدرس عوضي به مردم ندهيد.
وي افزود: آقاي رئيس‌جمهور! چرا بايد زن برادر شما در منزل يك رمال دستگير شود و وقتي از حساب اين رمال سؤال مي‌شود كه 10 ميليارد تومان در حساب شما چه مي‌كند، مي‌گويد از همسر فلان كس به من داده شده است.
دست به اين پول نزنيد و وقتي دستگير مي‌شود، استاندار و دبير شوراي امنيت ملي اجازه نمي‌دهند روال قانوني طي شود و جز چند ساعت بايد كسي كه در كنار يك رمالي كه وصل به سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه است، دستگير شود. نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت: حقوق شهروندي شكم مردم است كه امروز گرسنه است، نه آدرس‌هاي عوضي.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار