کد خبر: 842148
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرزتاکید کرد
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با بیان اینکه مشکلات جمعیت استان البرز بسیار زیاد است، گفت: یکی از مشکلات ما پایگاه‌های استقرار ثابت نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر است که امیدواریم با کمک نمایندگان استان البرز و استاندار این مشکلات برطرف شود.

ناصر چرخساز در مراسم تجلیل از عملکرد یک‌ساله جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات جمعیت هلال احمر این است که دغدغه آن‌ها امکانات و تجهیزات است و مشکلات شخصی را مطرح نمی‌کنند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با بیان اینکه مشکلات جمعیت استان البرز بسیار زیاد است، ادامه داد: یکی از مشکلات ما پایگاه‌های استقرار ثابت نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر است که امیدواریم با کمک نمایندگان استان البرز و استاندار این مشکلات برطرف شود.

چرخساز با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ‌کولیوند به‌عنوان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مشکلات و کمبود امکانات جمعیت هلال‌احمر استان البرز است، افزود: امیدواریم در سال آینده با همت مسئولان مشکلات جمعیت استان البرز کاسته شود و در بین دیگر استان‌های کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز یک استان نو‌پا است، اظهار داشت: مشکلات جمعیت هلال‌احمر استان البرز در دیگر استان‌ها مشاهده نمی‌شود و ما امیدواریم جمعیت هلال‌احمر پیشرفته‌ای را در بین دیگر استان‌های کشور داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار