کد خبر: 840473
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند کرج خبرداد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح آموزش مدیریت پسماندها به کودکان کرجی خبر داد و افزود: با هدف ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست، این امر در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مجتبی اسکندری ، با برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور تحقق اهداف زیست محیطی به ویژه در آینده، این سازمان اقدام به اجرای طرح آموزش کودکان در مهد کودک ها و پیش دبستانی های سطح شهر کرده است.

این مسئول با اشاره به ترویج فرزند سالاری در جوامع امروزی و تاثیر کودکان بر والدین اظهار داشت: آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان تاثیر بسزایی در نهادینه شدن فرهنگ دارد در همین راستا سازمان مدیریت پسماند آموزش را از کودکان آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین کودکان پرچم داران فرهنگ در نسل های آینده هستند، در نتیجه آموزش صحیح فرهنگ از سنین پایین موجب نهادینه شدن آن در نسل های بعدی می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به برنامه های سازمان جهت آموزش در مهد کودک ها عنوان کرد: آشنایی کودکان با اهمیت و ارزش برخی زباله ها از طریق بازی، تفکیک پسماندهای خشک و ترغیب کودکان به انجام این طرح ها از برنامه های کارشناسان در زمان آموزش است.

این مسئول افزود: همچنین در این راستا لوح های تصویری با موضوع زباله ها (پسماندها) به کودکان اهدا شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از دیگر برنامه کارشناسان سازمان جهت آموزش مدیریت پسماندها به کودکان به ساخت کاردستی از مواد دور ریز و آموزش آن اشاره و بیان کرد: این امر با هدف آموزش کاهش تولید پسماند صورت می گیرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار