کد خبر: 804652
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
‌فرمانده سپاه البرز:
فرمانده سپاه امام حسن‌ مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه کنگره شهدای استان اوایل سال آینده برگزار می‌شود، گفت: برای اجرای این کنگره بزرگ باید ابتدا در شهرستان‌ها کنگره‌های کوچک اجرایی شود.

سردار علی استاد حسینی با بیان اینکه فعالیت کنگره باید ماندگار شود، اظهار داشت: باید برای شهدای شاخص استان البرز فیلم و مستند ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه شهدایی که قابلیت مکتوب‌کردن کتابی در مورد آن‌ها وجود دارد، باید کتابی به‌تحریر درآورده شود، گفت: برای همه شهدا باید فرهنگ‌نامه‌ای نوشته شود تا مختصری از زندگی آن‌ها مکتوب شده باشد.

سردار استادحسینی با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سنین نوجوانی بوده‌اند، افزود: در زمینه شهدا برای نوجوانان باید رمان نوشته شود تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های مناسب، گفتن شعر و سرود در زمینه شهدا و شهادت است، گفت: برای برپایی کنگره شهدای استان البرز باید برای هر شهید نماهنگ تهیه شود.

سردار استادحسینی با بیان اینکه کنگره شهدای استان البرز اوایل سال آینده در استان برگزار می‌شود، افزود: برای اجرای این کنگره بزرگ باید ابتدا در شهرستان‌ها کنگره‌های کوچک اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه این امر در انجام امور مربوط به جمع‌آوری آثار شهدا کمک می‌کند، گفت: با انجام این فعالیت تمامی زندگی‌نامه شهدا جمع‌آوری شده که در نتیجه آن می‌توان با برنامه‌ریزی روی این اطلاعات آثاری مانند کتاب، شعر، سرود و تئاتر را تهیه کرد.

فرمانده سپاه امام‌حسن‌ مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه برای 6 هزار شهید استان البرز بیش از 300 کتاب می‌توان تدوین کرد، افزود: در همین راستا می‌توان بیش از 30 فیلم‌، تئاتر،‌ شعر و سرود برای کنگره تهیه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار