کد خبر: 769687
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که هم اکنون ایران یکی از بزرگترین قدرت های ساخت پهباد در جهان است و جهان استکبار نیز به این قدرت ایران اقرار دارند.

سردار علی استادحسینی در دومین یادواره شهدای انقلاب که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: هم اکنون ما بزرگترین قدرت ساخت پهباد در جهان هستیم، به نحوی که برد پهباد سه هزار کیلومتری را آمریکا تجربه نکرده بود و خودشان نیز به قدرت ایران اقرار کردند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل تمام ابرقدرت های دنیا ایستاد و امروز نیز در زمره چهار کشور اول دنیا در قدرت موشکی است.

وی تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی تا حدی بالاست که اگر دشمنان کوچکترین نگاهی به این مرز و بوم داشته باشند، از تل آویو و حیفا تا همه نقاطی که استکبار جهانی وجود دارد، زیر برد موشک های ایران قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: ایستادگی و ماندگاری انقلاب اسلامی تا به امروز مرهون خون شهدا است لذا باید قدردان باشیم و عزتی که به ما دادند از دست ندهیم و این عزت همان ظلم ستیزی، زیر بار آمریکا نرفتن، دفاع از مظلومین و محرومین جهان است.

استادحسینی با تاکید بر اینکه ایستادگی و وحدت ما را به این عزت و اقتدار رسانده است، گفت: زمانی که انقلاب پیروز شد شاید کسی گمان نمی کرد که روزی در مقابل تمام ابرقدرت های جهان پای میز مذاکره برویم و پیروزمندانه بازگردیم، امروز فرزندان برومند این سرزمین به حدی از اقتدار رسیده اند که ناوهای آمریکایی به محض دریافت هشدار افسر جوان سپاه از محدوده آب های ایران عقب نشینی می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: ابرقدرت های دنیا وقتی که دیدند اسلام از طریق انقلاب ایران در حال فتح جهان است، گروه های تکفیری، داعش، اسلام وهابی تشکیل و یا تقویت کردند تا جلوه اسلام ناب محمدی (ص) را در افکار عمومی جهان تخریب کنند اما نتوانستند و این فتنه دامن خود آنان را گرفت.

سردار استاد حسینی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود بارها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب صحیح تاکید کردند، همه فرمایشات امام (ره) و رهبری را آویزه گوش خود می کنیم تا شاهد حماسه ای دیگر در کشور باشیم.

دومین همایش شهدای انقلاب استان البرز شامگاه چهارشنبه به همت شهرداری و با حضور نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام حسن (ع) استان البرز، شهردار کرج و خانواده معظم شهدا با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهیدان علی بابازاده، علی کارگر و سخاوت زرین تجلیل و قدردانی به عمل آمد همچنین کتاب خاطرات و زندگینامه 62 شهید انقلاب استان البرز به دست مسئولان حاضر رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار