کد خبر: 767110
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد از افزایش 2 درصدی بودجه سال 95 شهرداری مشهد نسبت به سال 94 خبر داد.
هانیه فیاض

معاون برنامه ريزى و توسعه شهردار مشهد در نشست خبرى كه در محل تالار شهر برگزار شد با اشاره به افزایش 2 درصدی بودجه سال 95 اظهار کرد: این بودجه روز گذشته و دو هفته زودتر از سال گذشته توسط شهردار تقدیم شورای اسلامی شهر مشهد شد.

موسی شربت داربا بيان اينكه بودجه سال ۹۵ شهردارى مشهد نسبت به بودجه امسال داراى امتيازات خاصى است، گفت: تنوع بخشى به ابزارهاى مختلف تامين منابع به دنبال جذب منابع بيشتر از طريق مشاركت عمومى، مردمى و خصوصى، تكريم نظام هاى مالى، اهتمام به انضباط مالى، استقرار كامل بودجه ريزى عملياتى، اصلاح ساختار سازمانى، تناسب سازى و چابك سازى سازمانى از جمله ويژگى هاى بودجه سال ۹۵ است.

موسى شربتدار افزود: همچنين تلاش شده تا مواردى همچون بهره گيرى از سرمايه گذارى هاى خارجى، مباحث علمى همچون مهندسى ارزش، شناسايى اصول كلى مطالب، احياى بافت هاى فرسوده مانند ثامن و آبكوه مورد توجه بيشترى قرار گيرد.

معاون برنامه ريزى و توسعه شهردار مشهد عنوان كرد: بودجه سال ۹۵ با اعتبار ۹ هزار و ۸۳۰ ميليارد تومان نسبت به بودجه ۹ هزار و ۶۰۰ ميلياردى امسال دو درصد افزايش يافته است.
وى بيان كرد: از مجموع منابع مالى اين لايحه سه هزار و ۲۷۶ ميليارد تومان به درآمدهاى عمومى با ۳۳ درصد، سه هزار و ۴۶۰ ميليارد تومان به واگذارى دارايى هاى سرمايه اى با ۳۵ درصد، دو هزار و ۶۵۰ميليارد تومان به واگذارى دارايى هاى مالى با ۲۷ درصد و ۴۴۰ ميليارد تومان به منابع حاصله از سوى سازمان ها و شركت هاى وابسته شهرى با پنج درصد اختصاص دارد.

شربت دار ادامه داد: برجسته‌ترین پروژه ما در سال آینده قطار شهری است که برای آن هزار میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده که 200 میلیارد تومان از سوی دولت و 200 میلیارد تومان از سوی شهرداری مشهد پیش‌بینی شده و 600 میلیارد تومان نیز اوراق مشارکت به فروش می‌رسد.

وی گفت: امروز مشهد مرتبط به همه ایران است و باید بودجه خاصی را برای شهر مشهد در نظر بگیرید و متأسفانه برای بودجه زیارت تنها 1.6 میلیارد تومان در نظر گرفته  شده که این در برابر بودجه 9 هزار و 800 میلیارد تومانی شهرداری مشهد بسیار ناچیز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار