کد خبر: 766909
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
یک عضو مجمع نمایندگان تهران معتقد گفت: با آزادی جیسیون رضائیان مسئولین باید ناگفته‌های دستگیری این زندانی آمریکایی را به مردم بگویند.
علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران، با اشاره به مقدمات اجرای برجام در کشور، گفت: اجرای برجام، آغاز راستی‌آزمایی ایران است.

وی افزود: معقتدم با اجرای برجام ، مسئولین باید دقت کنند تا آمریکایی‌ها تعهدات خود را به خوبی انجام دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه متذکر شد: همچنین مسئولین باید دقت کنند طبق وعده رئیس جمهور تحریم‌ها به درستی با اجرای برجام برداشته شود.

زاکانی در ادامه در واکنش به آزادی جیسون رضائیان در قبال آزادی چند زندانی ایرانی در آمریکا گفت: جیسون رضائیان جاسوس بود و به درستی این موضوع تشخیص داده و دستگیر شده است.

وی افزود: معتقدم آمریکا بهای سنگینی در قبال جیسون رضائیان به ایران پرداخت کرد.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: منتظریم مسئولین امر حقایق دستگیری جسیون رضائیان را به مردم بگویند تا مردم اوج عزت و عظمت نیروهای انقلاب به ویژه عزیزانمان در مجموعه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی را دریابند.

لازم به ذکر است؛ چند روز گذشته و در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی در چارچوب مبادله زندانیان آزاد شدند.

گفتنی است، جیسون رضائیان، سعید عابدینی(کشیش ایرانی)، نصرت اله خسروی و امیرمیرزایی حکمتی چهار زندانی دو تابعیتی هستند که با "نادر مدانلو"، "بهرام مکانیک"، "خسرو افقهی"، "آرش قهرمان"،"تورج فریدی"، "نیما گلستانه" و "علی صابونچی" مبادله شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار