کد خبر: 748918
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
در مراسمی در شهرستان خمین:
نخستین خوابگاه دانش آموزی شبانه روزی کمیته امداد با حضور جمعی از مسئولان خمین در این شهرستان بهره برداری شد. مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در این آیین اظهار داشت :درحال حاضر پنج هزار و 700 دانش آموز مددجو و یکهزار و 765 دانشجو در این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که 600 دانش آموز روستایی مجبور به ترددبه شهرها برای پیگیری امور آموزشی می باشند.

ناصر ناصری دوست افزود: اعتبار بخش فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی امسال 30 میلیارد ریال است و سرانه هر دانش آموز زیر پوشش 30 میلیون ریال است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی توضیح داد: برای دانش آموزانی که برای تحصیل از مناطق روستایی به شهرهای استان سفر می کنند از سرانه فرهنگی در خدمات خوابگاهی استفاده می شود.
داود روشنی مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) خمین نیز گفت: 45 دانش آموز پسر مددجو دوره اول و دوره دوم متوسطه در مناطق محروم و روستاهای کم جمعیت فاقد مرکز آموزشی این شهرستان از امکانات این خوابگاه استفاده می کنند.
وی افزود: خوابگاه امام صادق (ع)خمین به عنوان تنها مرکزی است که دراستان مرکزی خدمات مستقیم به مددجویان تحت پوشش دارد و ظرفیت پذیرش آن 50 نفر است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل منابع دولتی در سال جاری برای تامین هزینه های این خوابگاه در نظر گرفته شده است و خیران نیز در قالب تامین سبدهای حمایتی، غذایی و پوشاک و همکاری مربیان در برگزاری کلاس های آموزشی از این دانش آموزان حمایت می کند.
وی افزود: شش میلیارد ریال نیز امسال برای هزینه های تحصیل 600 دانش آموز از محل منابع دولتی مصوب شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار