کد خبر: 743432
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
معاون اقتصادی شهردار مشهد:
معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت : اگر شیب بودجه ادامه پیدا کند سه سال دیگر بودجه مشهد به بودجه تهران می رسد که برای شهرداری افتخار بزرگی است.
محمد رضا مزجی در گردهمایی مدیران وکارکنان این معاونت بیان کرد : ما باید برای رضای خدا کار کنیم چرا که اگر رضای خدا در کارها باشد کارها راحت تر پیش می رود . 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند : آدم لحظه ای از غصه اینها نمی تواند فارغ شود گفت : اگر چه در ایام اعیاد مبارکی چون ولادت امام جواد (ع) و عید غدیر هستیم ولی با غم بزرگی که دشمنان بر ملت ما روا داشتند این اعیاد را به غم مبدل کردند و آل سعود بداند تا انتقام خود را نگیریم به آرامش نمی رسیم . 
وی با بیان اینکه ما باید این کینه را تلافی کنیم ادامه داد : انتقام این اقدام آل سعود را نه با جنگ بلکه رسیدن به جایگاه عالی موفقیت تلافی خواهیم کرد.
محمد رضا مزجی هدف از این گرد همایی را عملکرد یکسال گذشته و کارهایی که در یکسال از مدیریت وی گذشته عنوان کرد و گفت : مهمترین شاخص در حوزه معاونت اقتصادی که نشانه موفقیت است تحقق بودجه است . 
وی تصریح کرد : بودجه محقق شده در سال 92 در حوزه معاونت اقتصادی حدود4 درصد بوده است که با تلاش کارکنان این رقم در سال 93 با 87 درصد محقق شد و این تلاش کارکنان موجب شد که در سال 94 بودجه را به 95 درصد افزایش دهند .
معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد : بودجه سال 93 بالغ بر3000 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال 94 به 6 هزار و150 میلیارد تومان رسیده است.
وی با اشاره به افزایش 48 درصدی کل بودجه شهرداری در سال 93 به 94 ادامه داد : یعنی بودجه کل شهرداری نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشته است و این در حالی است که در تهران 13 درصد افزایش ، اصفهان 12 درصد افزایش ، تبریز با رشد منفی 2 درصد و شیراز 2 درصد افزایش افزایش بودجه داشته اند .
وی با بیان اینکه بودجه تهران بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان است عنوان کرد : اگر شیب بودجه ادامه پیدا کند سه سال دیگر بودجه مشهد به بودجه تهران می رسد که برای شهرداری افتخار بزرگی است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار