کد خبر: 742599
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد:
سردار محسن خانچرلی گفت : در 6 ماه نخست سال جری بیش از 5 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و تعداد 2154 نفر قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شده اند .
محمدرضا عباسی

سردار محسن خانچرلی  فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ، در گفتگویی با خبر نگاران  ،اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری در غرب استان تهرانقریب به 5 تن انواع مواد مخدر کشف و 2 هزار و 154 نفر قاچاقچی و خرده‌فروش و همچنین 2 هزار و 412 نفر حامل مواد مخدر نیز دستگیر شده و به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.

خانچرلی افزود :  امروز بحث  تامین امنیت محله‌محور ، یکی از مهمترین موضوعات کاری  نیروی انتظامی است ، که در همین راستا  تا کنون ، بیش از یک هزار و 200 مورد طرح‌های نخبه‌ای توسط کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی ،در مجموعه مدیریتی این فرماندهی انجام شده و هم‌ چنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد :در 6 ماهه نخست سال جاری 49 باند مواد مخدر متلاشی و تعداد2 هزار و 796 معتاد متجاهر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی  ارجاع داده شدند.

خانچرلی گفت : در حوزه تصادفات منجر به فوت و جرح در داخل شهرها  شاهد  کاهش  تلفات  بودیم و در راههای  برون‌شهریفقط  در حوزه تصادفات منجر به فوت کاهش  یافته است .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تاکید کرد:  در این مدت تعداد 20 هزار و 800 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به جهت تخلفات انجام‌شده ،توسط عوامل راهور و پلیس راه توقیف و بیش از 3 هزار و 500 نفر از این افراد به دادگاه‌ها و مراجع قانونی ارجاع داده شده است

وی افزود :در حوزه فضای مجازی و جرایم انجام شده در این فضا ، تعداد 200 فقره پرونده در توسط پلیس فتا تشکیل شده ، که در این زمینه  نیز 71 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

خانچرلی بیان کرد:ارائه آموزشهای لازم  از طریق پلیس فتا در تمام سطوح جامعه و آگاهی‌رسانی به مردم و شهروندان یکی از برنامه‌هایی است که معاونت پلیس فتا این فرماندهی  انجام خواهد داد و آخرین موارد  و نقطه نظرات ، را به سمع و نظر مردم برای آگاهی بیش‌تر خواهد رساند.

این مقام مسئول  گفت : در حوزه قاچاق مقداریک میلیون لیتر سوخت قاچاق و یک میلیون و 510 هزار نخ سیگار را کشفایات  داشته ایم  و معادل 166 میلیون تومان کالای قاچاق کشف شده و 405 نفر در قالب 56 فقره پرونده دستگیر و به مراجع ذیصلاح قضایی   ، تحویل شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهرانتصریح کرد : در نیمه نخست سال جاری  یک‌هزار و 442 پرونده قضایی در کلانتری‌ها به مشاوران ارجاع داده شده، که این اقدام باعث شدتا 72 درصد پرونده‌ها منجر به سازش و مصالحه  شده و از میزان پرونده‌های ورودی دادگستری نیز کاسته شود.

وی افزود : در این مدت  بیش از یک هزار و 700 نفراز اقشار مختلف مردم ، هم به‌صورت غیرپرونده‌ای به مشاوران ما مراجعه کرده و موضوعات  مختلف خود را با این مجموعه در میان گذاشته‌اند.

این مقام  انتظامی  غرب استان تهران  ، گفت : در اجرای قانون جدیدبرخود و  جمع‌آوری قلیان‌سراها و مراکز عرضه قلیان  طرح  جمع آوری قلیان و تعطیلی این مراکز در سطح  شهرستانهای تحت پوشش این فرماندهی به مرحله اجر در آمده شده و تا جمع آوری کامل این گونه مراکز  اجرا خواهد شد .

سردار خانچرلی خاطر نشان کرد : طی 6 ماه گذشته 9 هزار و 368 مورد اخطار پلمپ و تعطلیلی به صنوف متخلف داده شد و واحد صنفی بیش از یک هزار و 500 مورد از صنوف متخلف طی مراحل قانونی مهر و موم شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار