کد خبر: 1226805
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
شهردار گلستان گفت : شهر گلستان در دوسال گذشته در همه حوزه‌ها در استان تهران پیشرو بوده و در حال حاضر بیش از ۱۰۵ هزار ابنیه در حوزه‌های مختلف حال ساخت دارد.
بهاره عشقی صابر

 سیدمحمد میرزمانی شهردار گلستان در همایش گرامیداشت هفته شوراهای اسلامی شهر با موضوع "مشارکت در بازآفرینی شهری" که در شهر گلستان با حضور مسئولین ملی، استانی، شهرستان بهارستان و شهر گلستان و روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه هر کجا مثل مردم فکر نکردیم شکست خوردیم، اظهار کرد: در بحث بازآفرینی شهری در گلستان مثل مردم فکر کردیم، بومی‌سازی بازآفرینی شهری یکی از موضوعاتی است که کمتر مورد توجه بوده و سال گذشته برای نخستین بار ضوابط بازآفرینی شهری را به صورت بومی‌سازی با نظر مردم محترم شهر گلستان انجام دادیم.

وی افزود: شهر گلستان در دوسال گذشته در همه حوزه‌ها در استان تهران پیشرو بوده و در حال حاضر بیش از ۱۰۵ هزار ابنیه در حوزه‌های مختلف حال ساخت دارد.

میرزمانی تاکید کرد: در گذشته فضاهای شهری به طوری بود که بافت فرسوده تولید می‌شد، خداراشاکریم با اقدامات انجام شده در سالهای اخیر، دیگر در شهر گلستان تولید بافت فرسوده نداریم.

شهردار گلستان با بیان برخی فعالیت‌های عمرانی انجام شده در شهر گلستان گفت: ساخت ۵سرای محله، هدایت آبهای سطحی و ۷هزار متر لوله گذاری در عمق ۱۲متری، ارائه تســهیلات بازآفرینی شهری به مناطق محروم، بازگشایی معابر واقع در طرح تعریض در بافت فشرده فرسوده شهری، احداث آرامستان، ساخت سالن‌های ورزشی روباز، بوستان جنگلی گلستان و بوستان ترافیک، استادیوم ورزشی ۱۰ هزار نفری گلستان و... از مهمترین فعالیت های عمرانی شهرداری گلستان است که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در راستای بازآفرینی شهری و احیای بافت فرسوده در سطح شهر گلستان درحال اجراست.

در این همایش نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر گلستان هم با ارائه گزارشی از عملکرد شورای شهر گلستان به برخی اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی شهری اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار