کد خبر: 739441
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
معاون اقتصادی شهرداری مشهد:
معاون اقتصادی شهردار مشهد با تاکید بر سیاست شهرداری مبنی بر عمران و آبادانی حاشیه شهر گفت: سیاست های دولت در بافت های کم برخوردار رویکردی بی نظیر در کشور است.
 محمدرضا مزجی در آئین واگذاری دومین مرحله فروش واحدهای بازار بزرگ ملل در محل این پروژه اظهار کرد: شهرداری مشهد در زمینه جذب سرمایه گذاری و مشارکت بسیار مشتاق بوده و این امر را در عمل نیز اثبات کرده است.
 
معاون اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از سیاست های جدی شهرداری ایجاد فضای باز سرمایه گذاری در مشهد بوده و فضای فعالیت مستقل برای آنها را فراهم کرده است.
 
وی با اشاره به حمایت و همدلی وموجود میان شورا و شهرداری در این حوزه بیان کرد: 7 پروژه بزرگ در حال حاضروجود دارد که به سرمایه گذار واگذار شده است که بازاربزرگ ملل یکی از آنهاست.
 
رئیس سازمان مشارکت ها وسرمایه گذاری شهرداری مشهد؛ عنوان کرد: این پروژه یکی از طرح هایی است که با واگذاری به سرمایه گذار و عامل چهارم به خوبی پیش رفته است.
 
وی اضافه کرد: در این پروژه به خاطر اینکه منابع سرمایه گذار در ابتدای کار هزینه نشود شهرداری در زمین و پروانه مشارکت کرد تا بودجه اصلی صرف ساخت شود.
 
مزجی تصریح کرد: گستراندن فرش قرمز برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی را شهرداری مشهد در عمل نشان داده است.
 
وی با تاکید بر نقش مردم در پیشبرد پروژه های شهری اظهار کرد: یکی از ابزارهای مدیریت شهری و سرمایه گزاران برای پیشبرد طرح ها، استفاده از مشارکت مردم به همراه فراهم کردن زمینه سودآوری برای آنها است.
 
معاون اقتصادی شهردار با اشاره به تجربه مشارکت مردم در خرید اوراق مشارکت قطار شهری؛ افزود: با ایجاد فرصت های سرمایه گذاری برای مردم، شهروندان می تواند در توسعه و آبادانی شهر شریک باشند.
 
مزجی با تاکید بر سیاست شهرداری مبنی بر عمران و آبادانی حاشیه شهر بیان کرد: سیاست های دولت در بافت های کم برخوردار وعملکرد شهرداری در این مناطق یکی از رویکردهایی است که در کشور نظیر آن وجود ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار