کد خبر: 738588
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد:
معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد، تاکید کرد: مشهدالرضا طلایه‌دار مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم در پروژه‌های شهری است.
هانیه فیاض
 محمد رضا مزجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در احداث 2500 واحد مسکونی نمونه ای از ایجاد بستر مشارکت مردمی در شهرمشهد است.

وی با یادآوری اینکه این سرمایه‌گذاری ها در منطقه کمتربرخوردار انجام گرفته و در حال توسعه است؛ افزود: شهردایر مشهد در راستای تبدیل بافت فرسوده و کم‌برخوردار به بافت کاملا برخوردار در تلاش است.

وی یادآور شد: همچنین در راستای جذب مشارکت های مردمی زمین هایی بالای ۵ هزار متر مربع شناسایی می شوند و از سیاست های شهرداری همین مراجعه معکوس است و برخی از این زمین ها به عقد قرار داد نیز رسیده اند.
معاون اقتصادی شهردار مشهد با اشاره به اینکه ۲۱ پروژه مشارکتی داریم؛ عنوان کرد: از این میزان ۸ پروژه در مناطق برخوردار و ۸ پروژه دیگر نیز در مناطق کم برخوردار و ۴ پروژه در مناطق متوسط هستند که درخور توجه است حجم سرمایه در ۸ پروژه ای که در مناطق کم برخوردار است معادل ۱۳ پروژه در مناطق دیگر است.

وی به موفقیت در فروش اوراق مشارکت به عنوان اولین کلانشهر کشور اشاره و گفت: در ادامه در سال جاری امسال 500 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل خطوط قطار شهری، یکهزار و 50 میلیارد تومان برای بافت های فرسوده شهر، 400 میلیارد تومان سکوک برای تملک ایستگاهای قطار شهری و پلاک 176 را خواهیم داشت که مجموعا 1950 میلیارد اوراق مشارکت به فروش خواهیم رساند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار