کد خبر: 738063
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
رئیس اداره تعاون نیشابور خبر داد:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور گفت: هم‌اکنون 665 شرکت تعاونی در شهرستان نیشابور فعالیت ‌می‌کنند که برای 10 هزار و 740 نفر اشتغال‌زایی کرده‌‌اند
هانیه فیاض
علیرضا نبوی‌نژاد درحاشیه بازدید خبرنگاران از تعاونی‌های برتر نیشابور اظهار کرد: هم‌اکنون 665 شرکت تعاونی در شهرستان نیشابور فعالیت ‌می‌کند که برای 10 هزار و 740 نفر اشتغال‌زایی کرده است.
وی، رویکرد اساسی تعاون را ایجاد همدلی و همکاری‌های اقتصادی در بین شهروندان دانست و گفت: هم‌اکنون 53 هزار و 119 نفر عضو شرکت‌های تعاونی شهرستان نیشابور بوده که در کنار هم گام‌های بزرگی را برای رشد و شکوفایی نیشابور برمی‌دارند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور افزود: از 665 تعاونی به ثبت رسیده در شهرستان نیشابور 143 تعاونی صنعتی، 162 تعاونی کشاورزی، 17 تعاونی خدماتی، پنج تعاونی معدن و 338 تعاونی شامل سایر حوزه‌ها است.
نبوی از جوانان جویای کار درخواست کرد با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشاوره و کارشناسان بخش تعاون استفاده کرده و با تشکیل تعاونی برای خود اشتغال ایجاد کنند.
در این بازدید همچنین مدیرعامل یکی از شرکت‌های تعاونی فولاد نیشابور هدف اصلی شرکت را حمایت از نیروی کار، اشتغال و توسعه دانش توصیف کرد و گفت: این شرکت با بهره‌گیری از فرصت‌های به وجود آمده در مجتمع فولاد خراسان و با بهره‌گیری از توان، تخصص و سرمایه پرسنل و پیمانکاران شرکت در سال 1375 با سرمایه 12 میلیون ریال و اشتغال 120 نفر شروع بکار کرد.
قاسم حداد ادامه داد: این شرکت تعاونی با موضوعیت خدماتی ـ تولیدی به یک شرکت چندمنظوره تبدیل شده است، تعداد اعضای این شرکت از 120 نفر در حال حاضر به 920 نفر رسیده است و سرمایه اعضا از 12 میلیون ریال زمان تاسیس به 90 میلیارد ریال رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار