کد خبر: 725853
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع)
ظرفیت تولید این کارخانه 160 تن در ساعت است

شهردار قائم شهر از افتتاح کارخانه جدید آسفالت شهرداری قائم شهر در سالروز ولادت آسمانی کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) در روز پنج شنبه یازدهم تیرماه سالجاری و با حضور مهمانان شهرستانی و استانی بخبر داد.

سيد علي حجازی افزود: با راه اندازی و بهره برداری از این کارخانه ،شاهد تولید و استفاده آسفالت مرغوب در سطح شهر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه قطعات استفاده شده در این کارخانه از بهترین و مدرنترین قطعات روز دنیاست گفت: شرکت سازنده این کارخانه با راه اندازی و بهره برداری در شهرهائی از جمله تهران،قم،کرج و اصفهان دارای سابقه مطلوبی بوده و ما با تحقیق کامل اقدام به خرید و راه اندازی این کارخانه نمودیم.

حجازی همچنین خاطر نشان کرد: با همیاری و کمک مردم خوب و قدرشناس قائم شهر و از محل پرداخت بموقع عوارض از سوی شهروندان این کارخانه با تجهیزات جانبی و آماده سازی بستر و ساخت استخر قیر و .....هزینه ای بالغ بر دومیلیارد و هفتصد میلیون تومان در برگرفته است.

وی گفت: ظرفیت تولید این کارخانه 160 تن در ساعت است و انواع آسفالت از جمله آسفالت گرم،بیندر،توپکا ،رنگی و نیز تولید آسفالت پلیمری را نیز داراست.

 حجازی گفت: با راه اندازی این کارخانه استفاده مجدد از تراشه های آسفالت ، اضافه کردن سیمان به آسفالت جهت استحکام بیشتر در فصول رطوبتی سال و از همه مهمتر حفظ محیط زیست با توجه به عدم آلایندگی هوا از سوی این کارخانه به جهت استفاده از سیستمهای جدید و مطابف با استاندارد بین المللی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی به اشاره به اینکه قطعات و محصول این کارخانه مورد تائید سازمان محیط زیست کشور است افزود: از نظر قطعات استفاده شده در این کارخانه ،یکی از مرغوبترین و پیشرفته ترین قطعات روز دنیا در این کارخانه استفاده شده و با راه اندازی آن ما شاهد اولین کارخانه مدرن تولید آسفالت در شمال کشور خواهیم بود.

 حجازی در خاتمه از حمایت همه جانبه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و اهتمام یکایک آنان در جهت خرید این کارخانه قدردانی کرد و افزود: بی شک حمایت تیم مدیریت شهری در جهت ارائه خدمت مطلوب به شهروندان در سرلوحه برنامه عمرانی و خدماتی شهرداری قائم شهر بوده و ما سعی داریم در سال همدلی دولت و ملت بیشترین خدمت را به شهروندان فهیم قائم شهر ارائه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر