کد خبر: 725642
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد خبر داد:
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: تا یک ماه آینده بزرگترین پروژه جداسازی آب شرب از آب خام در کشور در مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.این پروژه کلیه چاه‌هایی که در سطح شهر آلوده یا از مدار مصرف آب شرب خارج شدند به شبکه متصل می‌کند و با این پروژه انتقال آب از شرق مشهد به غرب مشهد به طول 35 کیلومتر انجام می‌شود.
 خلیل‌الله کاظمی  در حاشیه افتتاح 4 پروژه‌ شهری مشهد در منطقه 4 در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه‌های این معاونت اظهار کرد: تا یک ماه آینده بزرگترین پروژه جداسازی آب شرب از آب خام در کشور در مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: این پروژه کلیه چاه‌هایی که در سطح شهر آلوده یا از مدار مصرف آب شرب خارج شدند به شبکه متصل می‌کند و با این پروژه انتقال آب از شرق مشهد به غرب مشهد به طول 35 کیلومتر انجام می‌شود.
کاظمی بیان کرد: این پروژه سبب می‌‎شود که ما منابع آبی خود را در آبیار فضای سبز تفکیک کنیم و به نوعی سبب کاهش آلودگی هوا می‌شود زیرا دیگر تردد تانکرهای آبیاری فضای سبز رادراین مناطق نخواهیم داشت و در جهت توسعه فضای سبز در غرب مشهد به خصوص مناطق 10 و 12 تاثیر زیادی خواهد داشت.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در خصوص آخرین وضعیت پارک منیایتوری شهر مشهد نیز گفت: پارک مینیاتوری شهر مشهد در مساحت 8 هکتار به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین پارکی با نام ایران کوچک را با مساحت 8 هکتار نیز در دست احداث داریم که در آن المان‌های همچون دروازه قرآن شیراز و 33 پل اصفهان وجود دارد.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار