کد خبر: 720199
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
در استان مرکزی برگزار می‌شود:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره صوت و تصویر با موضوع منابع طبیعی با مشارکت صدا و سیما در استان خبر داد.

یوسف یوسفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهار کرد: این جشنواره مرداد‌ماه امسال و همزمان با 15 مرداد روز درخت یاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف نهادینه‌سازی 15 مرداد به‌عنوان روز درخت‌یاری و همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه آشنایی شهروندان با فرهنگ حفظ و حراست از درختان در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 15 مرداد‌ماه فرصت دارند تا آثار رادیویی و تلویزیونی خود را در دو بخش آماتور و حرفه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای 70 میلیارد ریال طرح و پروژه در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی طی سال گذشته در استان، تصریح کرد: طرح‌های پیشنهادی امسال با 25 درصد به مسئولان مربوطه پیشنهاد شده است که با اولویت حفظ و حراست از اراضی موجود، اجرای پروژه‌های فنی مدیریت جامع، فرهنگ‌سازی، جلب مشارکت مردمی و... به اجرا گذاشته خواهند شد.

وی در ادامه از همکاری دو هزار و 418 همیار طبیعت با این اداره خبر داد و گفت: تلاش داریم در سال جاری تعداد همیاران طبیعت را به 24 هزار نفر افزایش دهیم

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی بیان کرد: همچنین در حال حاضر 13 تشکل مردم‌نهاد در زمینه زیست محیطی و منابع طبیعی با این اداره همکاری دارند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار