کد خبر: 719529
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
درهمایش سالیانه روابط عمومی های استان صورت گرفت:
درهمایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی از روابط عمومی های پیشکسوت تجلیل شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی به موقع، دقیق و شفاف به جامعه مانع بروز بسیاری از چالش‌های اجتماعی شوند.

شکرالله حسن بیگی با اشاره به شصت و سومین سالروز تاسیس روابط عمومی‌ها در کشور اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز عمر طولانی از تاسیس روابط عمومی در کشور نمی‌گذرد، ولی این حرفه و علم توانسته به جایگاه ویژه‌ای در بین دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها دست یابد.

حسن‌بیگی ادامه داد: همدلی یکی از سرمایه‌های اجتماعی است که به واسطه روابط عمومی‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف آنها در جامعه افزایش می‌یابد.

وی کارآمدی سازمان را مرهون تلاش‌های روابط عمومی دانست و گفت: حفظ حرمت قلم در دست روابط عمومی‌ها، برقراری ارتباط و تعامل خوب با اصحاب رسانه، انتقال صحیح اطلاعات به مخاطبین و ارائه بازخورد آن به مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر وظایف و رسالت‌های روابط عمومی‌ها می‌باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی برقراری ارتباط خوب روابط عمومی‌ها با مخاطبین را عاملی در راستای اعتمادسازی بین مردم و مسئولان اعلام کرد و اظهار داشت: بیان خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم از دیگر رسالت‌های این افراد است.

حسن‌بیگی تصریح کرد: ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم رضایتمندی جامعه را به همراه داشته است.

مصطفی عرب دبیر اجرایی همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در استان مرکزی گفت: وظیفه روابط عمومی‌ها فقط حضور در جلسات و تصویربرداری نیست، تحلیل کارشناسی، توجه به آمار و اطلاعات دقیق و اعتمادسازی بین مخاطبان و مدیران وظیفه مهم آنهاست.

وی با اشاره به اینکه 27 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه به عنوان هفته روابط عمومی و ارتباطات نام‌گذاری شده است، گفت: روزهای اول تا چهارم این هفته با عنوان روابط‌ عمومی الکترونیک و حکمرانی الکترونیک، روابط‌ عمومی و صنعت، روابط ‌عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌ها و دانشگاه‌ها نام‌گذاری شده است.

دبیر اجرایی همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در استان مرکزی ادامه داد: روابط‌ عمومی و حمایت از حفظ محیط‌ زیست، بازدید از خانواده درگذشتگان روابط‌ عمومی و رسانه و نقش روابط‌ عمومی در بحران کمبود آب عناوین دیگر روزهای این هفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار