کد خبر: 699778
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
امام جمعه خرم آباد:
امام جمعه خرم آباد با بیان این که باید جایگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه مشخص شود، گفت: سبک زندگی اسلامی افراد را در مقابل سبک زندگی غربی ایمن می کند.
بهروج
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: تمدن اسلامی را جامعه ای الگو و نمونه که مورد نظر دین مبین اسلام است دانست و افزود: تحقق تمدن اسلامی موجب پیشرفت جامعه می شود.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی سبک زندگی اسلامی را مقدمه ای برای تشکیل تمدن اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: تمدن سازی اسلامی نیازمند جنبه ابزاری ومتنی است.
 وی با تأکید بر این که جایگاه سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه مشخص و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که سبک زندگی اسلامی برپایه ایمان و عمل صالح استوار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اصلاح باورها و اخلاق جهت رسیدن به سبک زندگی اسلامی ضروری است، عنوان داشت: ایمان ناظر باورها و عمل ناظر رفتارها است.
 
وی در ادامه تأکید کرد: باید باورها، اخلاق و رفتار در رسیدن به سبک زندگی اسلامی اصلاح شود چراکه سبک زندگی اسلامی تأمین کننده سعادت دنیا و آخرت است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که غرب بر سه محور فردگرایی، دنیا محوری و مادی گرایی به دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی است، نقش خانواده را در مقابله با دسیسه های غرب مهم دانست و افزود: در سبک زندگی اسلامی خانواده محور است.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که حمایت از نهاد خانواده مهم ترین رویکرد سبک زندگی اسلامی است، تصریح کرد: باید به نهاد خانواده توجه ویژه داشته باشیم، تا بتوانیم  به سبک زندگی مورد نظر دست یابیم.
 وی عمل به تعالیم قرآن و پیروی از سیره و منش معصومین(ع) را تضمین کننده سبک زندگی اسلامی و ایرانی بیان کرد و عنوان داشت: سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) در رسیدن به سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است.
امام جمعه خرم آباد با بیان این که سبک زندگی اسلامی بر محور خدا باوری، دین، معنویت، خانواده و آخرت گرایی با رعایت اخلاق و روابط اسلامی پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی و ایرانی افراد را در مقابل سبک زندگی غربی ایمن می کند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار