کد خبر: 699777
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
استاندار لرستان:
استاندار لرستان با بیان این که نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی، نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه نیازمند عزم عمومی است.
بهروج
هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، امروز در همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی با بیان این که نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: در حوزه فرهنگ سازی توجه به دومقوله کار مضاعف و همت مضاعف ضروری است.
 وی سبک زندگی اسلامی را تضمین کننده سعادت وسلامت جامعه دانست و عنوان داشت: در عرصه های گوناگون باید سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار داد.
 بازوند با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بر نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه تأکید فراوان دارد، افزود: پیروی از سبک زندگی اسلامی را موجب موفقیت در عرصه های گوناگون است.
 وی در ادامه یادآور شد: باید توجه داشت که نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی موجب کاهش فشارها و استرس در زندگی می شود.
 استاندار لرستان با بیان این که در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی باید نظم و انضباط ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، عنوان داشت: در این راستا باید در عرصه های گوناگون آسیب ها شناسایی شود.
 وی توجه و مقابله با آسیب های اجتماعی که در گسترش سبک زندگی اسلامی نقش دارند را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری کارگاه های آموزشی در این راستا باید تلاش کرد.
بازوند ابراز داشت: برگزاری این گونه همایش و کارگاه های آموزشی در جهت نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی ضروری و اثر گذار است.
وی در ادامه تصریح کرد: اثر گذاری این همایش ها زمانی است که خروجی برنامه ها مشخص باشد.
 بازوند دروغ، تفریح ناسالم، تجمل گرایی، بدحجابی، معماری غربی، رفتارهای ناهنجار و عدم توجه به صرفه جویی در نهادهای گوناگون را از آسیب ها و چالش هایی بیان کرد که در سبک زندگی اسلامی جایگاهی ندارد.
 استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با ارائه الگوهای اسلامی به نسل جوان باید در برابر رواج سبک زندگی غرب در جامعه اسلامی مقابله کرد.
 وی خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و جلوگیری از رواج سبک زندگی غربی نیازمند عزم عمومی و مدیریت جهادی در نهادها و دستگاه های گوناگون است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار