کد خبر: 698754
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
من ساين هستم
من شارلي نيستم... من ساين هستم.كاريكاتوري كشيدم كه در آن نشان داده مي شد پسر ساركوزي به دلايل مالي به يهوديت گرايش پيدا كرده است. در آن زمان چارلي از من خواست كه عذرخواهي كنم اما نپذيرفتم و چارلي من را به بهانه تمسخر يهوديت اخراج كرد.

جوان آنلاين: اين روزها بازار دموكراسي و ارتباط آن با توهين به اسلام داغ است به گونه اي كه ديويد كامرون، نخست وزير انگليس نيز به طور علني از توهين به ديگر اديان حمايت كرده است.

اين در حالي است كه يك كاريكاتوريست كه پيش از اين در مجله چپ گراي «شارلي ابدو» مشغول به فعاليت بود تنها به اين دليل كه با طراحي كاريكاتوري اعلام كرده بود كه پسر نيكلا ساركوزي، رئيس جمهور پيشين فرانسه به خاطر مسائل ماليبه سمت يهوديت است،‌ از مجله اخراج شده است. شارلي ابدو اين نگاه را «تمسخر به يهوديت» دانسته و خواهان عذرخواهي كاريكاتوريست شده بود.


اخراج از شارلي به دليل عذرخواهي نكردن از صهيونيست‌ها


در اين كاريكاتور هيچ نشاني از توهين به هيچ ديني نيست تنها نشان داده شده بود كه پسر رئيس جمهور براي منافع مالي خودش به سمت يهوديت چرخيده است و به همين خاطر از سوي مديريت شارلي ابدو مجبور به عذرخواهي از صهيونيست ها شد كه البته چون نپذيرفت در سال 2009 از مجله اخراج شد.

وي در پيام جديد خود و در پاسخ به اين موضوع كه من شارلي هستم نوشته است:

«من شارلي نيستم... من ساين هستم. پيشتر به عنوان كاريكاتوريست براي شارلي كار مي كردم. در سال 2009 كاريكاتوري كشيدم كه در آن نشان داده مي شد پسر ساركوزي به دلايل مالي به يهوديت گرايش پيدا كرده است. در آن زمان چارلي از من خواست كه عذرخواهي كنم اما من نپذيرفتم و چارلي من را به بهانه تمسخر يهوديت اخراج كرد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار