کد خبر: 681807
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری کنگره شهدای هنرمند استان خبر داد.

سردار محسن کریمی جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جلسه هماهنگی ستاد کنگره شهدای هنرمند استان مرکزی اظهار داشت: این کنگره با همکاری سپاه روح‌الله، تیپ 71 روح‌الله، بنیاد حفظ آثار، بسیج هنرمندان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری در سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری این کنگره سازمان‌های بسیج هنرمندان استان اقدام به شناسایی شهدای هنرمند و تهیه مقدمات برگزاری کنگره خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ماندگاری و اثربخشی لحظات افتخارآفرین دفاع مقدس ثمره شهدای هنرمند است، گفت: شهدای هنرمند با تهیه فیلم، گزارش و عکس نسبت به ثبت و انتقال واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی کرده و دست به کارهای بزرگی زدند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: اگر امروز می‌بینیم از دوران دفاع مقدس اثری به جا مانده است به خاطر فداکاری‌هایی است که شهدای هنرمند از خود بر جای گذاشته‌اند.

کریمی گفت: نقش هنرمندان در دفاع مقدس نقشی بی‌نظیر است که باید همواره یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت اندیشه، فرهنگ و سیره شهدای هنرمند و مفهوم‌ سازی و تبیین عالمانه هنر والا و متعهد عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره‌ها و همایش‌ها با موضوع شهید و شهادت حرکتی ماندگار و ارزشی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد با نفس است، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای فرهنگی با هدف معرفی ابعاد زندگی هنرمندان شهیدی است که هنرمندانه زیستند و به شهادت رسیدند و مقام قرب الهی را به دست آوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار