کد خبر: 681519
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 260 نفر از مداحان، پیرغلامان و مسؤولان هیأت‌های مذهبی لرستان به مشهد مقدس خبر داد.
فاطمه ملکی

به گزارش خبرنگار جوان از خرم آباد، حجتالاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان شب گذشته در مراسم بدرقه کاروان پیر غلامان ابا عبداللهالحسین(ع) به مشهد مقدس که در تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: 260نفر از مداحان برگزیده لرستان در دو مرحله به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با بیان این که یک گروه از کاروان هیأت‌های مذهبی لرستان امروز به مشهد مقدس اعزام می شوند، تصریح کرد: کاروان دیگر روز سه شنبه اعزام خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که سالانه پیش از شروع ماه محرم، گردهمایی هیأت های مذهبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، عنوان داشت: این گردهمایی امسال در جوار مرقد امام رضا(ع) برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که مداحان و مسؤولان هیأت‌های مذهبی لرستان در آستانه محرم از طرف استاندار لرستان به مشهد مقدس مشرف شدند، از زحمات استاندار لرستان تقدیر کرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که دو هزار هیأت مذهبی و عزاداری در لرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این استان در بحث عزاداری دهه نخست محرم سرآمد استان‏های کشور است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت هیأت های مذهبی در ایام محرم و صفر، افزود: این هیأت ها در تبیین و ترویج دین اسلام و ارزش های اسلامی کمک فراوانی به سازمان تبلیغات می کنند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیرغلامان کشور، بیان داشت: در این مراسم از یکی از پیرغلامان لرستانی نیز تجلیل شد.

لازم به ذکر است، نخستین کاروان اعزام پیرغلامان ابا عبداللهالحسین(ع) به مشهد مقدس، امروز ساعت چهار بعدازظهر با حضور استاندار لرستان در فرودگاه خرم آباد برگزار می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
سلام
دس مریضاد بازم پارتی بازی
من که نمیبخشم
تا فردای قیامت حاج آق-----------ا
منم مشهد میخوام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار